گلونی

اشک خانم بازیگر درآمد

فاطمه معتمدآریا بازیگر محبوب سینمای ایران در فضایی متفاوت کارگاه «دارالفنون» را برگزار کرد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، «اشک من به راحتی در نمی آید، اما شما با این فیلم اشکم را در آوردید» این  واکنش فاطمه معتمد‌آریا بود که در آخرین برنامه دارالفنون با شور و شوق حاضر شده بود تا دیگران را غافلگیر کند، اما با نمایش فیلم مستند- داستانی ساخته دو برادر آذربایجانی، بهنام و بهمن ارگ غافلگیر شد.

امروز دوشنبه ششم اردیبهشت ماه کاخ جشنواره، حال و هوایی ویژه داشت. معتمدآریا با شور و انرژی خاصی کارگاه را برگزار کرد، از هنرجویان خواست صندلی‌ها را به فرم دایره بچینند تا راحت‌تر با آنها ارتباط بگیرد. کارگاه این بانوی شایسته بارها با تشویق حاضران همراه بود.

او پس از تماشای مستندی که داستان علاقه فردی به فاطمه معتمدآریا بود گفت: اشک من به این خاطر  نیست که این فیلم خوب همه چیز داشت، فرم، شعور و خلاقیت و درباره من بود. اشک من به خاطر عشق و علاقه به سینما است. می خواهم امروز درباره اتفاقی که در سینمای بین‌الملل ما افتاده، اتفاقی که نه در اینجا که در جاهای دیگر دنیا هم کمتر اتفاق می افتد به همه تبریک بگویم.

در ادامه  او کلاسی متفاوتی را برای هنرجویان بخش دارالفنون برگزار کرد و به جای بحث‌های تئوری سعی کرد در همان زمان محدود آنها را با مباحث بدن و بیان آشنا کند. معتمد‌آریا که با تمرین درست نفس کشیدن کارگاه را شروع کرده بود گفت: این تمرین‌ها نه فقط برای بازیگران بلکه برای هر کسی که می‌خواهد سلامت زندگی کند مفید است. ما آدم‌های بی‌تربیتی هستیم چون درست نفس نمی‌کشیم و وقتی درست نفس نکشیم نمی‌توانیم درست فکر و زندگی کنیم.

این کارگاه دو ساعت ادامه داشت و در انتها هنرجویان دارالفنون به رسم یادبود هدیه‌ای را به فاطمه معتمد‌آریا اهدا کردند.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل