گلونی

امیرعلی نبویان بدتر از سونامی فرزاد حسنی

به گزارش پایگاه خبری گلونی، امیرعلی نبویان با رادیو هفت گل کرد و با صدبرگ جا افتاد و حالا با حواشی ازدواج کردن یا ازدواج نکردنش و حضور مستمر در خندوانه تبدیل به یک سلبریتی نوجوان‌پسند شده است.

او حالا به لطف چهره‌‌اش و به لطف برنده شدن در لباهنگ و به لطف حاشیه‌های زندگی خصوصی‌اش می‌تواند یک‌تنه جمعیت نوجوانان را به نمایشگاه کتاب تهران بکشد و آنجا را بند بیاورد. حضور نبویان در خندوانه، برنامه‌های متعدد تلویزیونی، روی جلد مجله‌‌‌‌ها، تئاتر، سینما، تدریس داستان‌نویسی، نوازندگی پیانو و… از او یک چهره بی‌رقیب ساخته است. کافی است به تعدادی از فن‌پیچ‌های او و دل‌نوشته‌هایی که برای او در فضای مجازی می‌نویسند نگاهی بیندازید تا ببینید برخی چگونه تحت تاثیر او هستند. یعنی کافی است که رامبد جوان درباره هوش او در خندوانه بگوید تا بسیاری از طرفدارانش آرزوی ازدواج کردن با پسری باهوش، نویسنده، جذاب، مجری، نوازنده، منتقد و… را در سر بپرورانند.

محبوبیت این روزها امیرعلی نوبیان یادآور روزهای اوج بسیاری از مجری‌های تلویزیون است. این مجبوبیت که تقریبا صددرصد از حضور او در تلویزیون به دست آمده است امروز از طریق همان تلویزیون گسترده‌تر می‌شود. نبویان آن قدر طرفدار دارد که یک تنه جایزه بهترین اجراکننده لباهنگ و بهترین لبخند هفته خندوانه را هم بگیرد و کتاب‌‌‌هایش از راه ارتباطی آن برنامه به فروش برسد. این روزها روزهای خوب و روزهای بد امیرعلی نبویان است. خبرهای خوب از نبویان همان‌هاست که در تلویزیون می‌بینیم: موفق، شاد، خو‌ش‌سیما و خوش‌فرم اما آن چه در فضای مجازی پیرامون او وجود دارد چیز دیگری است.

نکته اینجاست که نبویان با خود چه کرده است و چه خواهد کرد؟ آیا تلویزیون مانند تجربه‌های گذشته از آن چه خود پرورده است دوری می‌کند؟ آیا نبویان از خود مراقبت خواهد کرد؟ آیا این مجری جوان و الگوی نوجوانان ایرانی همچنان الگو باقی می‌ماند؟ با یک جست‌وجوی ساده در اینترنت خواهیم دید نبویان که با حضورش نمایشگاه کتاب را مختل کرده است به اندازه یک بازیگر شصت ساله سینمای هالیوود برای خودش حاشیه درست کرده است یا برای او حاشیه درست کرده‌اند. حاشیه‌هایی قدیمی و حاشیه‌های جدید و بگم‌بگم‌هایی که ممکن است صدها برابر بدتر از سونامی فرزاد حسنی باشد.

این روزها که روزهای تحولات دوباره در سازمان صداوسیماست، بسیارند که نقادانه به سازمان می‌تازند اما همین سازمان که با هزار و یک مشکل مواجه است هنوز می‌تواند امیرعلی نبویان تولید کند، و این در مجموع خبری خوش است. اما آیا او این همه شهرت را تاب خواهد آورد؟

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل