گلونی

برحورد با متخلفان دریافت تسهیلات در لرستان

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری لرستان گفت: چنانچه سرمایه‌گذار تسهیلات دریافتی را نه در راستای تولید بلکه در جاهای دیگر هزینه کرده، برخورد می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، مهندس مهرداد غضنفری اظهار کرد: در ستاد تسهیل سال‌گذشته ۵۷ جلسه به ریاست مهندس بازوند استاندار لرستان برگزار شد که نتیجه آن ۳۱۱ مصوبه بوده است.

وی ادامه داد: از این تعداد مصوبه ۸۳ مورد مربوط به بخش صنعت، ۱۵ درصد کشاورزی و ۲ درصد خدمات بوده است.

غضنفری با اشاره به اینکه در ستاد تسهیل با ارائه راهکار برای رفع موانع تولید و با کمک بانک‌های عامل ۱۳۱ مصوبه معادل ۴۲ درصد اجرایی و مشکلات آنان حل شد، اضافه کرد: از این واحدهای تولیدی مشکلات ۸۲ واحد مربوط به سرمایه‌گذار بوده که بایستی مشکلات سرمایه‌گذاری را حل کنیم و چنانچه نیاز باشد جابه‌جایی مدیریت انجام شود.

غضنفری افزود: ۹۸ مصوبه دیگر در دست بررسی و اقدام است تا مشکلات واحدها رفع شود.

وی عمده مشکلات را مربوط به استمهال، سرمایه در گردش، سرمایه ثابت، تأمین اجتماعی و امور مالیاتی دانست و افزود: آن بخش از واحدهای مشکل‌دار که مربوط به دستگاه‌های اجرایی و بانک‌هاست بایستی پاسخگو باشند و آن بخشی که مربوط به متقاضی است باید در فرجه زمانی تعهدات خود را اجرایی کند.

غضنفری بیان کرد: چنانچه به این نتیجه برسیم که خود سرمایه‌گذار مشکل دارد و تسهیلات دریافتی را نه در راستای تولید بلکه در جاهای دیگر هزینه کرده، برخورد می‌کنیم تا فرصت‌سوزی نشود.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل