گلونی

بزرگداشت مهدی آذریزدی در نمایشگاه کتاب

در روز یزد در بیست و نهمین‌ نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، از مهدی آذر یزدی تجلیل می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، روز پنجشنبه بیست و سوم اردیبهشت ماه (برابر با نهمین روز نمایشگاه کتاب) به استان یزد اختصاص دارد. در این روز  رونمایی از آثار زنده یاد مهدی آذریزدی به مناسبت بزرگداشت آن مرحوم، پخش فیلم مستند از زندگی و شخصیت مرحوم مهدی آذریزدی (پدر ادبیات داستانی کودک و نوجوان) و شعر خوانی چند تن از شعرا با گویش یزدی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب در راستای معرفی هر چه ‌بهتر یزد برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش نهمین روز نمایشگاه به استان یزد اختصاص دارد که با حضور مسئولان ارشد استان، شخصیت‌های علمی و در نمایشگاه کتاب برگزار می‌شود.

همچنین گفت‌وگوی فرهنگی مشترک صاحب‌نظران یزدی و مقامات استان، برگزاری نمایشگاه و معرفی برترین آثار چاپ شده با موضوع یزد در پنج سال گذشته از دیگر برنامه‌های جنبی روز یزد در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران است. اجرای تئاتر خیابانی با موضوع  معرفی یزد و کتابخوانی و مطالعه، اجرای پرفورمنس با موضوع کتاب و کتابخوانی نیز از دیگر برنامه‌های این استان است.

بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «فردا برای برای خواندن دیر است…» از ۱۵ تا ۲۵ اردیبهشت در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می‌شود. مجموعه شهر آفتاب در اتوبان خلیج فارس، روبه روی حرم مطهر امام خمینی (ره) قرار دارد.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل