به خاطر آن لعنتی مهرجویی زیر چاپ رفت

رمان «به خاطر آن رسید لعنتی» داریوش مهرجویی مجوز نشر گرفت و زیر چاپ رفت.

به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل از ایسنا، با صدور مجوز نشر برای این رمان، احتمال حضور آن در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران قوت گرفت.

«به خاطر آن رسید لعنتی» با تاکید بر مشکلات کارمندی به قضایای بروکراسی اداری و پیچ و خم‌های این موضوع می‌پردازد.

شهرام اقبال‌زاده سرویراستار نشر به‌نگار با اعلام این خبر همچنین گفت: ‌«سفر به سرزمین فرشتگان» و دو خاطره از این کارگردان سینما با عنوان‌های «خاطرات پاریس» و «عوج کلاب» در زمره دیگر آثاری هستند که ما به شدت پیگیر دریافت مجوز برای نشر آن‌ها هسیتم و امیدواریم با صدور مجوز آن‌ها بتوانیم به سرعت برای نشرشان وارد عمل شویم.

کتاب «سفر به سرزمین فرشتگان» به ماجرای زن و شوهری تحصیل‌کرده تعلق دارد که هر دو در حوزه کاری خود نخبه‌اند اما کار چندانی برای آنان نیست. این زن و شوهر که یکی در رشته کامپیوتر و دیگری در رشته موسیقی فعال است در حالی که در ابتدای زندگی مشترک‌شان گرفتار مشکلات مالی هستند برنده نوعی لاتاری می‌شوند و نویسنده با اتکا به همین شانس، به ماجراهای چگونگی برخورد با مهاجران در کشورهای اروپایی می‌پردازد.

درباره دو اثر دیگر هم باید گفت اگرچه عنوان «خاطرات پاریس» برای آنان که با فعالیت‌های این کارگردان سینما آشنا هستند‌، مفهوم است اما «عوج کلاب» اثری است در زمنیه دورانی که مهرجویی در سفر برای یک پروژه سینمایی راهی اروپا می‌شود و به سبب این‌که برخی داروهای گیاهی را با خود همراه داشته به او مظنون می‌شوند و بازداشتش می‌کنند و… .

داریوش مهرجویی که کارگردانی فیلم‌های زیادی را در کارنامه خود دارد پیش‌تر نیز کتاب‌هایی را منتشر کرده است.

پایان پیام

کد خبر : 17228 ساعت خبر : 9:05 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=17228
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات