گلونی

ثبت نام ۱۹۰هزار دانشجو جهت دریافت بن کتاب

مشاور منابع و امورانسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از دریافت ۴۱۰ دانشجو جهت دریافت بن کارت دانشجویی خرید کتاب در نمایشگاه کتاب خبرداد.

به گزارش ستاد خبری بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، نیکنام حسین‌پور با بیان اینکه ثبت نام دانشجویان جهت دریافت بن کارت دانشجویی از ۲۸ فروردین ماه آغاز شد و تا ۱۴ اردیبهشت ماه ادامه داشت، افزود: ۱۹۰ هزار دانشجو ثبت نام دریافت بن کارت خرید کتاب اعم از مجازی و فیزیکی انجام دادند. از این تعداد ۴۰ هزار نفر به شکل مجازی ثبت نام کردند و بیشترین ثبت نام کنندگان از تهران بودند.

وی با اشاره به اینکه ثبت نام بن کارت دانشجویی جهت خرید کتاب از نمایشگاه کتاب به شکل مجازی به جلوگیری از تخلفات خرید و فروش بن‌ها کمک می‌کند، گفت: در دوره‌های بعدی نمایشگاه، دانشجویان باید برای دریافت بن کارت دانشجویی به شکل مجازی ثبت نام کنند.

مشاور منابع و امور انسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه یارانه تخصیص یافته  جهت دریافت بن کارت دانشجویی خرید کتاب را به دانشجویان و طلاب را ۱۲ میلیارد تومان و به اساتید حوزه ۵ میلیارد تومان دانست.

حسین پور ادامه داد: در نمایشگاه امسال کتاب تهران برای اولین بار بن‌کارت جهت خرید کتاب از نمایشگاه کتاب تهران امسال به دانش‌آموزان و مهدکودک‌ها اختصاص یافت و ۲۶ هزار دانش آموز در سایت bon. TIBF.ir ثبت نام کردند.

وی در ادامه با بیان اینکه یک هزار و ۳۰۰ دستگاه کارت‌خوان به غرفه‌داران بیست و نهمین نمایشگاه کتاب تهران تحویل شده است، گفت: در تحویل این دستگاه‌ها با رشد ۱۰ درصدی روبرو هستیم و این دستگاه‌ها چند منظوره قابل استفاده هستند و GPS بر روی این دستگاه‌ها نصب شده است. خوشبختانه در چند روز گذشته در نمایشگاه کتاب با هیچ‌گونه قطعی دستگاه کارت‌خوان مواجه نبودیم.

بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «فردا برای برای خواندن دیر است…» از ۱۵ تا ۲۵ اردیبهشت در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می‌شود. مجموعه شهر آفتاب در اتوبان خلیج فارس، روبه روی حرم مطهر امام خمینی (ره) قرار دارد.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل