گلونی

خیبر ایران‌جوان را برد و در لیگ یک ماندگار شد

خیبر توانست تیم ایران‌جوان بوشهر را در خرم‌آباد شکست دهد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، در هفته بیست‌و‌ششم لیگ یک باشگاه‌های کشور، خیبر خرم‌آباد از ساعت ۱۷ امروز (دوشنبه) برابر مهمان خود ایران‌جوان بوشهر ایستاد. خیبر که هفته گذشته شکست سنگینی را از فجر سپاسی در شیراز پذیرفته بود، از همان ابتدای بازی سعی در بازی هجومی داشت و درهمان دقایق نخست توانست برتری خود را به حریف بوشهری خود نشان دهد. یاسر درویشی در دقیقه ۸ با یک حرکت عمقی در محوطه‌ی جریمه این‌جوان گل نخست خیبر را زد. حملات خیبر ادامه یافت تا اینکه در دقیقه ۱۳ باز هم خیبر بود که دروازه تیم مهمان را باز کرد. شهاب دارایی مهاجم خیبر زننده این گل بود.

سبزپوشان که بعد از دوگل روحیه زیادی گرفته بودند حملات خود را ادامه دادند ولی نتوانستند از حرکت‌های مهاجمان خود نتیجه‌ای ببینند. در دقیقه ۴۵ نیمه اول این ایران‌جوان بود که از روی یک کرنر یکی از گل‌ها به‌وسیله محمد شمسی جبران کند.

در نیمه دوم دو تیم بازی برابری انجام دادند و در دقایق پایانی خیبر برای حفظ نتیجه رو به بازی تاخیری آورد که موفق هم بود و توانست با دو گلی که در نیمه نخست زده بود بازی را به سود خود به پایان ببرد.

خیبر با این ۳امتیاز یک رده بالاتر رفت و در جایگاه یازدهم جدول ایستاد و دیگر در خطر سقوط قرار ندارد. مهم‌تر از آن توانست با این نتیجه، تماشاگران خود را که از بازی گذشته دلخور بودند راضی کند.

 پایان پیام

خروج از نسخه موبایل