گلونی

رشد ۸برابری پهنای باند اینترنت در دولت یازدهم

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در یکی از شبکه‌های اجتماعی، خبر از هشت برابر شدن پهنای باند اینترنت کشور بر اثر سیاست‌ها و برنامه‌ریزی‌های دولت یازدهم داد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در یکی از شبکه‌های اجتماعی، خبر از هشت برابر شدن پهنای باند اینترنت کشور بر اثر سیاست‌ها و برنامه‌ریزی‌های دولت یازدهم داد.

محمود واعظی روز شنبه در شبکه اجتماعی کلوب خود نوشت: دولت تدبیر و امید در زمینه شبکه ارتباطی و توسعه پهن باند کشور، برخلاف فعالیت‌های پراکنده سال‌های گذشته، با ایجاد یک کمیته ارتقاء برای استفاده از توان همه فعالان و ظرفیت‌های فنی و تخصصی، برای بهینه‌سازی شبکه و توسعه پهن باند اقدام به برنامه‌ریزی کرد تا این موضوع‌های مهم در جهت تحقق اهداف پیش‌بینی شده حرکت کند.

وی افزود: نتیجه این برنامه‌ریزی‌ها هشت برابر شدن پهنای باند اینترنت کشور است که اکنون محقق شده و در خدمت جامعه است.

واعظی همچنین به برگزاری نشستی تخصصی در روزهای گذشته با هدف تعیین نقشه راه و تقسیم کار ملی درباره توسعه شبکه پهن باند کشور اشاره کرد و نوشت: باید در ادامه، ضمن آماده‌سازی زیرساخت‌های ارتباطی کشور، با یک نگاه ملی درصدد ایجاد فضای رقابتی بین فعالان، فراهم کردن تولید و جذب نوآوری و ابتکار، بهره گیری از تجربه‌های موفق در جهان، هم شرایط توسعه این بخش زیربنایی را فراهم کرد و هم به مردم خدمات با کیفیت و قابل قبول ارائه داد تا در نهایت شاهد رونق کسب و کار در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات بود.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل