گلونی

صدر جدول دوباره به استقلال رسید

در ۲ هفته مانده به پایان لیگ برتر فوتبال، استقلال خود را به صدر جدول رساند.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، عصر امروز و در هفته بیست‌و‌هشتم لیگ برتر، پرسپولیس تهران در مهم‌ترین بازی مقابل نفت تهران قرار گرفت و در حالی که نزدیک به ۶۵ هزار هوادار خود را در ورزشگاه آزادی می‌دید، با ۲ گل شکست.

پرسپولیس که رامین رضاییان و محسن بنگر را در ترکیب خود نداشت در نیمه اول بازی قابل قبولی مقابل نفت از خود به نمایش داشت. شاگردان علی منصوریان در این نیمه هیچ اشتباهی در دفاع خود نداشتند. نیمه اول بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت. بازیکنان برانکو ایوانکوویچ درنیمه دوم باز هم توپ و میدان را در دست دشتند ولی این نفت بود که با یک دفاع منطقی و چشم داشتن به ضد حملات در یک غافل‌گیری دفاع و در یک صحنه مشکوک به آفساید توانست گل اول بازی را در دقیقه ۸۳ با ضربه وحید امیری بازیکن خرم‌آبادی این تیم به ثمر برساند. بعد از این گل پرسپولیسی‌ها برای زدن گل تساوی سراپا حمله شدند ولی در یک توپ برگشتی بار هم این تیم نفت بود که گل دوم بازی را زد. مجتبی حقدوست در دقیقه ۹۲ این گل را وارد دروازه مکانی کرد. نفت این بازی را با همین ۲گل به نفع خود به پایان برد.

استقلال تهران هم در بازی هم‌زمان توانست در برابر سایپا با دو به پیروزی برسد و صدرنشین لیگ برتر شود.

در دقیقه ۵۲ ابراهیمی از روی نقطه پنالتی و ۸۱ پروپیچ برای استقلال و قلی‌زاده در دقیقه ۶۴ برای سایپا گلزنی کردند.

استقلال تهران با این برد به رده نخست جدول صعود کرد.

تیم دیگر امیدوار به قهرمانی یعنی استقلال خوزستان در اهواز توانست. برای استقلال خوزستان در این بازی فرشاد جان‌فزا و رحیم زهیوی(۲بار) گل زدند و تک گل راه آهن توسط مجید حسینی به ثمر رسید.

حالا در صدر جدول ۳ تیم ۵۱ امتیازی هستند که با توجه به تفاضل گل‌ها استقلال تهران تیم نخست، استقلال خورستان رده دوم و پرسپولیس رتبه سوم را در اختیار دارند.

‌نتایج دیگر بازی‌های امروز:

پدیده صفر – ذوب‌آهن یک

گل‌: مهدی رجب‌زاده ۷۱ از روی نقطه پنالتی

سپاهان ۲ – گسترش فولاد یک

گل‌ها: سیدامین منوچهری ۳۸ و علی کریمی ۸۸ برای سپاهان و داریوش شجاعیان ۸۲ از روی نقطه پنالتی برای گسترش فولاد

صبای قم یک – سیاه‌جامگان صفر

گل: کورده (گل به خودی) ۳۷

تراکتورسازی ۴ – ملوان ۲

گل‌ها: فرزاد حاتمی ۸ و ۴۵+۱، سروش رفیعی ۵۷ و بختیار رحمانی ۶۱ برای تراکتورسازی و رضا درویشی ۱۰ و محمد حسین کنعانی‌زادگان ۶۷ برای ملوان

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل