گلونی

فضای جشنواره جهانی فیلم فجر حرفه‌ای‌ست

کارگردان فیلم «قرمز» برگزاری جشنواره جهانی فیلم فجر به شکلی دقیق و حرفه‌ای را امتیاز این دوره دانست.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، فریدون جیرانی امروز دوشنبه ششم اردیبهشت‌ماه با حضور در سی و چهارمین جشنواره جهانی فیلم فجر درباره کیفیت برگزاری این جشنواره گفت: با توجه به بازدیدی که امروز از جشنواره داشتم و صحبت‌هایم با سایر همکاران فیلمسازم که پیش از این در این جشنواره حضور پیدا کرده بودند، متوجه شدم فضای جشنواره، حرفه‌ای است. دوستان هم بر این موضوع اتفاق نظر داشتند که این جشنواره بسیار دقیق برنامه‌ریزی شده و با کیفیت خوبی در حال برگزاری است.

او در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری نشست‌ها ادامه داد: توجه به آموزش در حاشیه برگزاری جشنواره امر بسیار مهمی است که خوشبختانه امسال این بخش با حضور پیشکسوتان سینما، بسیار حرفه‌ای برگزار شد.

جیرانی در این باره تصریح کرد: فیلمسازان جوان طی برگزاری این کارگاه‌ها ارتباط خوبی با کارگردانان و سایر عوامل فیلمسازی برقرار کرده‌اند که به طور حتم در روند فعالیت‌های آتی‌شان بسیار مفید خواهد بود.

این کارگردان با اشاره به ضرورت یادگیری زبان انگلیسی گفت: در عرصه بین‌المللی، دانستن زبان انگلیسی برای تک تک فیلمسازان جوان و پیشکسوت یک ضرورت است. با این مهارت می‌توانیم در چنین جمع‌هایی ارتباط خوبی با فیلمسازان خارجی برقرار کنیم و دریافت‌های دقیق‌تری از اطلاعات یکدیگر کسب کنیم.

آیین اختتامیه سی و چهارمین جشنواره جهانی فیلم فجر امروز دوشنبه ششم اردیبهشت ماه در تالار وحدت برگزار می‌شود.

 پایان پیام

خروج از نسخه موبایل