گلونی

نشست‌‌های سرای کتاب‌نما در هفتمین روز نمایشگاه کتاب

آیین رونمایی کتاب «سال فهرست کتاب‌های فارسی شده چاپی» و «جلد اول دانش‌نامه اسلامی فرهنگ عمومی» در سرای کتاب‌نما یک در هفتمین روز نمایشگاه برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، سرای کتاب‌نما یک از ساعت ۱۱ تا ۱۲و۳۰ دقیقه سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه میزان برگزاری آیین رونمایی کتاب «سال فهرست کتاب‌‌های فارسی شده چاپی» است. این نشست به همت بنیاد پژوهش‌‌های آستان قدس رضوی در سرای کتابنما یک بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌‌شود.

همچنین آیین رونمایی جلد اول «دانش‌نامه اسلامی فرهنگ عمومی» به همت شورای فرهنگ عمومی در سرای کتاب‌نما یک بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌‌شود.

این برنامه از ساعت ۱۴ تا ۱۵و۳۰ دقیقه سه شنبه ۲۰ اردیبهشت ماه میزبان برگزاری آیین رونمایی از کتاب جلد اول «دانش‌نامه اسلامی فرهنگ عمومی» است.

در همین روز نشست معرفی «جایزه ملی تولید محصولات فرهنگی» ساعت ۱۶ تا ۱۷و۳۰ دقیقه به همت اداره کل مجامع تشکل‌‌ها و فعالیت‌‌های فرهنگی در سای کتاب‌نما یک برگزار می‌‌شود.

نشست «چالش‌‌های خاطره‌نگاری و مرزبین خاطره و تاریخ شفاهی» ساعت ۱۶ تا ۱۷و۳۰ دقیقه در سرای کتاب‌نما ۲ بررسی بررسی می‌‌شود.

سرای کتاب‌نما در بخش کمیته‌‌های فعالیت‌‌های فرهنگی جنب نماد نمایشگاه کتاب ضلع غربی واقع شده است.

بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «فردا برای برای خواندن دیر است…» از ۱۵ تا ۲۵ اردیبهشت در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می‌شود. مجموعه شهر آفتاب در اتوبان خلیج فارس، روبه روی حرم مطهر امام خمینی (ره) قرار دارد.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل