گلونی

گلاب آدینه و نرگس آبیار از جهان کتاب‌خوانی خود می‌گویند

گلاب آدینه و نرگس آبیار از جهان کتاب‌خوانی خود می‌گویند

به گزارش گلونی گلاب آدینه بازیگر فیلم « سلطان و شبان» ساعت ۱۳ سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت در هفتمین روز از برگزاری بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در سرای اهل قلم بین الملل برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، گلاب آدینه با حضور در سرای اهل قلم بین‌الملل نمایشگاه کتاب تهران از تجربیات و خاطرات خود سخن خواهد گفت.

همچنین نرگس آبیار کارگران فیلم «شیار ۱۴۳» در برنامه «جهان کتاب من» ساعت ۱۷ تا ۱۸ و ۳۰ دقیقه روز سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه در سرای اهل قلم بین‌الملل از تجربیات خود در حوزه کتابخوانی صحبت می‌کند.

گلاب آدینه و نرگس آبیار از جهان کتاب‌خوانی خود می‌گویند

در همین روز از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه تا ۱۲و ۳۰ نیز  نشست الحان و نغمات عاشورایی در سرای اهل قلم بین الملل حضور پیدا می کند.

بیست و نهمین نمایشگاه بین الملل کتاب تهران از ۱۵ تا ۲۵ اردیبهشت با ششعار«فردا برای خواندن دیر است…» در شهرآفتاب برگزار می شود. مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب واقع در اتوبان خلیج فارس، روبروی حرم مطهر (ره) قرار دارد.

گلاب آدینه چند نمایشنامه از بهرام بیضایی را بر صحنه برده، از جمله مرگ یزدگرد و سلطان مار.

او مرگ یزدگرد را در سال ۱۳۷۰ کارگردانی کرد و در دهمین جشنواره تئاتر فجر در کنار آثاری نظیر سایه ماه به کارگردانی انوشیروان ارجمند، دلدار به نویسندگی و کارگردانی حسین نوری، واقعه‌خوانی جهاز جادو به نویسندگی محمد چرمشیر و کارگردانی آتیلا پسیانی و مال‌کنون به نویسندگی و کارگردانی مریم معترف و عزت‌الله مهرآوران به روی صحنه برد.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل