اختتامیه‌ای برای کتاب سیدفرید قاسمی

اختتامیه‌ای برای کتاب سیدفرید قاسمی

در اواخر بهمن‌ماه سال گذشته مجموعه‌ای به نگارشِ نویسنده‌ و محقق فرهیخته سیدفرید قاسمی منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی  این اثر منحصر‌به‌فرد که حاصل سه دهه پژوهش و نگارش است در دو مجلد در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت.

اختتامیه‌ای برای کتاب سیدفرید قاسمی

مجلد نخست این مجموعه «سرگذشت خرم‌آباد» نام دارد که تاریخ خرم‌آباد را از آغاز تا بهمن ۱۳۵۷ روایت می‌کند و مجلد دوم آن «دانشنامَک خرم‌آباد» از آغاز تا امروز است. سیدفرید قاسمی که لقبش حافظه‌ی شفاهی تاریخ مطبوعات ایران و یکی از برترین پژوهش‌گران زمانه ماست، با نگارش این کتاب‌ بیش از پیش دین خود را به خرم‌آباد ادا کرده است.

حالا در آغاز به کار نوزدهمین نمایشگاه کتاب تهران، باید اختتامیه‌ای برای این کتاب گران‌سنگ بگیریم چرا که تعداد محدودی از آن برای باقی مانده است و دوست‌داران فرهنگ لری و شهر خرم‌آباد از خرم‌آباد و دیگر نقاط کشور این مجموعه نفیس را خریداری کرده‌اند. سیدفرید قاسمی که در روز شنبه برای چندمین بار و به طور ملی تجلیل خواهد شد عمرش را در خرم‌آبادشناسی و خرم‌آبادپژوهشی صرف کرده است.

خرم‌آباد‌شناخت کتابی ارزشمند برای خرم‌آباد و برای دیگر شهرهای ایران است. این کتاب را می‌توانید از طریق همین پایگاه و یا در نمایشگاه کتاب خریداری کنید: غرفه نشر آرادمان، راهرو ۳ غرفه ۲

پایان پیام

کد خبر : 17972 ساعت خبر : 1:01 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=17972
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات