ارائه بن‌کارت فیزیکی به دانشجویان در نمایشگاه کتاب

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فناوری اطلاعات بانک شهر از تسهیل در ارائه بن‌کارت فیزیکی به دانشجویان در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل از ایرنا، احمد درخشنده با اشاره به ویژگی پیشخوان‌های شهرنت، گفت: در پیشخوان‌ها تمام خدمات شعبه به صورت کامل ارائه می‌شود و با وجود دستگاه‌های (VTM) یا خودبانک، همانند یک متصدی بانکی امکان ارائه خدمات به شهروندان وجود دارد.

وی با بیان اینکه به منظور تسهیل در ارائه خدمات بانکی به مراجعان نمایشگاه شهرآفتاب، دسترسی‌های جدید در پیشخوان‌ها پیش‌بینی شده است، افزود: همه دانشجویانی که در سایت وزارت ارشاد ثبت‌نام کرده‌اند، می‌توانند برای دریافت کارت فیزیکی به شعب بانک شهر مراجعه کنند یا در شهرنت‌ها بن خود را دریافت کنند.

درخشنده خاطرنشان کرد: دانشجویان پس از تأیید ثبت‌نام در سایت وزارت ارشاد، می‌توانند با مراجعه به وب‌کیوسک پیشخوان‌های شهرنت، گزینه نمایشگاه کتاب را انتخاب و با وارد کردن کد ملی، بن‌کارت خود را دریافت کنند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فناوری اطلاعات بانک شهر، تصریح‌کرد: انتخاب شعبه خاص در هنگام ثبت‌نام، مانع دریافت بن‌کارت از سایر شعب نیست و تنها این اصل وجود دارد که هر فرد فقط می‌تواند یک بار بُن‌کارت دریافت کند؛ ولی اصلح است حسب برنامه‌ریزی صورت پذیرفته به واحد منتخب خود مراجعه کنید.

وی یاد آور شد که پیشخوان‌های شهرنت به تنهایی یک شعبه‌اند؛ بنابراین، چنانچه دانشجویی در زمان ثبت‌نام، تقاضای کارت مجازی کرده باشد اما به هر دلیلی درخواست دریافت کارت فیزیکی داشته باشد، می‌تواند بُن‌کارت فیزیکی خود را با وارد کردن کد ملی، از پیشخوان‌ها دریافت کند.

درخشنده، تصریح کرد: هم اکنون ۲ دستگاه پیشخوان شهرنت در مجموعه شهر آفتاب نصب شده است که تا زمان برگزاری نمایشگاه به چهار دستگاه افزایش خواهد یافت و تلاش داریم در سالن‌های نمایشگاه نیز وب‌کیوسک‌ها در کنار هر دستگاه خودپرداز (ATM) مستقر شود.

به گزارش روابط عمومی بانک شهر، وی افزود: دستگاه شهرنت مستقر در سالن سه قلوی نمایشگاه شهر آفتاب، مجهز به دستگاه خودبانک (وی تی‌ام) است.

 پایان پیام

کد خبر : 17439 ساعت خبر : 1:08 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=17439
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات