بهبود وضعیت ترافیکی مسیر‌های نمایشگاه کتاب

قائم مقام و معاون اجرایی بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: با توجه به افزایش بازدیدکنندگان بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، ترافیک نمایشگاه طبیعی است.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، امیرمسعود شهرام‌نیا درباره ترافیک برگشت بازدیدکنندگان از نمایشگاه کتاب، گفت: به طورمسلم نمایشگاه کتاب دارای ترافیک است ولی ظرف چند روز گذشته با ترافیکی که منجر به قفل شدن اتوبان شود، مواجه نبودیم.

قائم مقام و معاون اجرایی بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با اشاره به فروش کتاب و محتوایی بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی  کتاب تهران، افزود: با توجه به گذشته چهار روز از نمایشگاه کتاب، با رشد خوب فروش کتاب روبرو بودیم. از نظر محتوایی هم شاهد حضور سفیر ایتالیا و دیگر مقامات ارشد فرهنگ و سیاسی داخلی و خارجی در نمایشگاه کتاب بوده‌ایم.

بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۵ تا ۲۵ اردیبهشت ماه با شعار«فردا برای خواندن دیر است…» در شهرآفتاب برگزار می‌شود. مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب واقع دراتوبان خلیج فارس، روبروی  حرم مطهر(ره) قرار دارد.

پایان پیام

تاریخچه برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران نمایشگاه کتابی است که در میانهٔ اردیبهشت هر سال برگزار می‌شود. این نمایشگاه، یکی از بزرگترین رویدادهای فرهنگی در ایران است.

نخستین دورهٔ نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در سال ۱۳۶۶ در نمایشگاه بین‌المللی تهران (در انتهای بزرگراه چمران) برپا شد و تا سال ۱۳۸۵ برگزاری آن در همین مکان ادامه یافت. امّا از سال ۱۳۸۶ نمایشگاه کتاب در مصلای امام خمینی (ره) تهران (در محله عباس‌آباد) برگزار گردید و در سال ۱۳۹۵ (بیست و نهمین دوره) محل برگزاری به مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب در آزادراه تهران-قم تغییر یافت که به علت دوری راه با انتقادهای فراوانی روبرو شد. در سال ۱۳۹۷ نمایشگاه کتاب دومرتبه به مصلای امام خمینی تغییر مکان یافت و دوباره مشکلات ترافیکی و کمبود امکانات را رقم زد.

کد خبر : 18055 ساعت خبر : 3:34 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=18055
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات