تازه‌ترین کتاب طنز رضا ساکی منتشر شد

نشر پرسه تازه‌ترین کتاب طنز رضا ساکی را منتشر کرد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، پس از بابا باتری‌دار می‌شود نشر گل‌آقا، سمساری نشر پرسه و اصن یه وضی نشر قاف، چهارمین کتاب رضا ساکی به‌نام «منتقدی از شوروی» با تصویرگری مجید صالحی منتشر شد.

مراسم رونمایی از جدیدترین مجموعه داستان طنز رضا ساکی روز پنج‌شنبه ۲۳ اردیبهشت از ساعت ۱۱ در غرفه نشر پرسه در شهر آفتاب برگزار می شود.

علاقه‌مندان به حضور در این مراسم، می‌توانند روز پنج‌شنبه به بیست‌ونهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، شهر آفتاب، سالن دو عمومی، راهرو دو، غرفه چهار، نشر پرسه مراجعه کنند.

تازه‌ترین کتاب طنز رضا ساکی منتشر شد

در بخشی از گفت‌وگوی ساکی با مهر آمده است: «رضا ساکی» متولد خرداد ۱۳۵۹ در خرم آباد است. روزنامه نگاری را در سال ۱۳۷۷ در یک نشریه محلی آغاز می‌کند و بعد از آن در نشریات دانشگاهی قلم می‌زند و در نهایت وارد رادیو جوان می‌شود. او بعد از آن هرجا که پا گذاشته رنگ و نشان لری را با خود برده‌است تا برنامه‌هایش در رادیو همیشه پر باشد از موسیقی‌ها و تکیه کلام‌های لری ، و این تعصب و غیرت محلی او برای همه محسوس باشد:« ما خرم آبادی‌ها مثل بقیه مردم، شهرمان را خیلی دوست داریم. یادم می آید سال ۷۹ در روزنامه همشهری مقاله‌ای درباره خرم آباد چاپ شده بود که به زعم من اشتباه بود. من هم جواب تندی برایش نوشتم و فرستادم. بعد هر روز تماس می‌گرفتم و می‌پرسیدم که کی منتشر می‌شود؟ من حتی لری فکر می‌کنم. طوری که در آنتن رادیو جوان هم این موضوع را گفته‌ام. گاهی اوقات به طور ناخودآگاه از کلمات لری استفاده می‌کنم که معادل فارسی‌اش را پیدا نمی‌کنم. در زمان دانشجویی هم مجله ای به نام «دم تقه» داشتیم که به دو زبان لری و فارسی بود. آن موقع‌ها حتی ترانه‌های لری می‌نوشتم که خوانندگان لرستانی مانند «مسلم علی‌پور» آن را خواندند.»

پایان پیام

کد خبر : 18311 ساعت خبر : 10:34 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=18311
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات