روز خوش سرخابی در لیگ برتر

پرسپولیس با برد استقلال اهواز فاصله خود با تیم دوم جدول را به ۳ امتیاز رساند.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور امروز هفته سی‌و‌هفتم خود راسپری کرد کهدر این روز تیم‌ها پرطرفدار پرسپولیس، استقلال تهران، ملوان و راه‌آهن حریفان خود را شکست دادند.

پرسپولیس و استقلال اهواز در ورزشگاه تختی اهواز و زیر سنگ‌باران تماشاگران، بازی خود را با نیم ساعت تاخیر آغاز کردند. در نیمه اول دو تیم یک باز پایاپای را به نمایش گذاشتند. در این نیمه گلی ردوبدل نشد. در نیمه دوم و با احساس خطر پرسپولیس، بازی روند یک‌طرفه به خود گرفت و حملات تیم تهرانی در دقیقه ۵۵ به ثمر نشست. عالیشاه توپ را از سمت چپ دروازه استقلال اهواز ارسال کرد و جری بنگستون با یک ضربه سر دروازه استقلال اهواز را باز کرد. این دیدار بارها به علت سنگ‌پرانی از حرکت ایستاد. پرسپولیس در دقیقه ۸۶ با خطایی که مدافعان استقلال اهواز روی علیپور انجام دادند به پنالتی دست پیدا کردند و باز هم بنگستون پشت توپ ایستاد و گل دوم را وارد دروازه کرد. در وقت‌ اضافه بازی، تماشاگران با ورود به زمین بازی را متوقف کردند و بعد از آرام شدن سکوها، داور بازی را ادامه داد و در نهایت پرسپولیس با همان دو گل استقلال اهواز را شکست داد و ۵۱ امتیازی شد و استقلال اهواز به لیگ یک سقوط کرد.

استقلال تهران هم در تهران و پس از شکست تلخی که در هفته گذشته از پرسپولیس پذیرفته بود، برابر فولاد خوزستان ایستاد. همان ابتدای بازی مشخص شد که استقلال با توپ پر به زمنی امده است دردقیقه ۷ امید ابراهیم با یک شوت سنگین اولین گل بازی را برای استقلال زد. بهنام برزای گل دوم استقلال را در دقیقه ۱۳ وارد دروازه مهرداد طهماسبی گلر اهوازی‌ها کرد. حملات استقلال در این نیمه ادامه داشت تا اینکه در دقیقه ۳۵ شهباززاده توپ را به جابر انصاری رساند، و شوت این بازیکن از میان پاهای مهرداد طهماسبی به گل سوم استقلال تبدیل شد. استقلال این سه امتیاز حیاتی را تا پایان بازی حفظ کرد و بازی با نتیجه ۳ – ۰ به پایان رسید. استقلال تهارن ۴۸ امتیازی شد و رده دوم جدول را از استقلال خوزستان پس گرفت.

نتیجه دیگر دیدارهای امروز:

گسترش فولاد ۰ – ۰ استقلال خوزستان

ملوان ۳ – ۲ سایپا

راه‌آهن ۳ – ۱ پدیده

ادامه دیدارهای این هفته یکشنبه ۵ اردیبهشت:

ذوب‌‌آهن – صبا قم

سیاه‌‌جامگان – تراکتورسازی

نفت تهران – سپاهان

پایان پیام

عکس از خبرگزاری تسنیم

کد خبر : 16993 ساعت خبر : 10:49 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=16993
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات