رونمایی از مستند برای گونگادین بهشت نیست

به گزارش پایگاه خبری گلونی، فیلم مستند «برای گونگادین بهشت نیست» پس از حضور موفقیت‌آمیز در جشنواره‌های مختلف داخلی و خارجی عصر روز چهارشنبه، ٢٢ اردیبهشت و با حضور جمع کثیری از فیلم‌سازان و علاقمندان سینمای مستند در موزه سینمای ایران در شهر تهران رونمایی و اکران خواهد شد.

این فیلم سپس در هشت سینمای تهران و شهرهای کرج، شیراز، اصفهان، مشهد، دورود لرستان و خرم‌آباد اکران می‌شود.

سیدغلامرضا نعمت‌پور، نویسنده و کارگردان فیلم در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، گفت: خوشبختانه پس از دو سال موفق به اکران سینمایی فیلم «برای گونگادین بهشت نیست» در گروه سینمای هنر و تجربه شدم . وی در خصوص سینمای هنر و تجربه افزود: گروه سینماهای «هنر و تجربه» تلاشی برای نمایش آن دسته از فیلم‌های باارزشی در میان فیلم‌های غیرتجاری است که اکران‌شان می‌تواند جایگاه شایسته و درخور سازندگان آن‌ها را در جامعه سینمایی روشن کند و به ارتقای دانش سینمایی تماشاگران و ارتقای کیفیت هنری سینمای ایران کمک کند.

نعمت‌پور در ادامه عنوان کرد: خیلی خوشحال خواهم شد که مخصوصاً هم استانی‌هایم این فیلم را ببینند زیرا علی دریکوند از مفاخر ایران و جهان است که متاسفانه به‌دلیل زندگی عجیب و غریبش در کشور و استان خود ناشناخته مانده است و من و دوستانم سعی زیادی کرده‌ایم که تا شناخت درستی از این نویسنده بزرگ لرستانی به مخاطب دهیم.

برای گونگادین بهشت نیست فیلمی است در خصوص زندگی شگفت‌انگیز نویسنده جنجالی لرستان یعنی علی میردریکوند یا همان گونگادین.این فیلم همچنین در ٢۴ اردیبهشت در تالار ماه حوزه هنری لرستان واقع در میدان امام، روبروی اداره کل آموزش و پرورش به نمایش درخواهد آمد .

پایان پیام

کد خبر : 16884 ساعت خبر : 1:53 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=16884
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات