رونمایی از ١۴ عنوان کتاب نویسندگان لرستانی

در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ١۴ عنوان کتاب جدیدالتالیف نویسندگان لرستانی، با حضور مسئولین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولان استانی رونمایی شد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، در مراسمی با حضور احمدی مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌ها و محمدزاده رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، از ١۴ عنوان کتاب تازه‌ی نویسندگان لرستانی رونمایی شد.

آزادی اجتماعی از دیدگاه قرآن و عترت اثر یداله ملکی، مالک اشتر نوشته‌ی سید محمدرضا قیاسیان، مهر سحرخیزان به نویسندگی علیرضا قوامی، سفرنامه‌ی ویلسون اثر محمدعلی ساکی،  دلیران زند نوشته‌ی ماشاالله بیرانوند، کیمیای عاشقی اثر نبی‌الله نیازی، یاد یاران به نویسندگی محمدهادی آزادی، جمهوری هراس اثر خدایار آزادی، مردان بی‌ادعا نوشته‌ی بنیاد سعادتی، یک‌گوشه از این باغ اثر محمدکاظم علی پور، تاریخ معاصر چگنی نوشته‌ی بهمن آزادی، باستان‌شناسی کوچ ایل کولیوند به قلم فرهاد تقی پور اصلانی، رسم‌الخط فارسی نوشته‌ی اسد فرهمند و دیوان میر نوروز اثر اسعد غضنفری آثاری بودند که با حضور مسئولین و هنرمندان در شهر آفتاب تهران رونمایی و معرفی شدند.

 پایان پیام

نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران نمایشگاه کتابی است که در میانهٔ اردیبهشت هر سال برگزار می‌شود. این نمایشگاه، یکی از بزرگترین رویدادهای فرهنگی در ایران است.

نخستین دورهٔ نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در سال ۱۳۶۶ در نمایشگاه بین‌المللی تهران (در انتهای بزرگراه چمران) برپا شد و تا سال ۱۳۸۵ برگزاری آن در همین مکان ادامه یافت. امّا از سال ۱۳۸۶ نمایشگاه کتاب در مصلای امام خمینی (ره) تهران (در محله عباس‌آباد) برگزار گردید و در سال ۱۳۹۵ (بیست و نهمین دوره) محل برگزاری به مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب در آزادراه تهران-قم تغییر یافت که به علت دوری راه با انتقادهای فراوانی روبرو شد. در سال ۱۳۹۷ نمایشگاه کتاب دومرتبه به مصلای امام خمینی تغییر مکان یافت و دوباره مشکلات ترافیکی و کمبود امکانات را رقم زد.

در سال ۱۳۸۷ بیست و یکمین دورهٔ نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار شد، که در آن تعداد ناشران خارجی ۷۷۰ ناشر و در بخش داخلی هزار و ۹۰۰ ناشر بود.

در این دوره کتاب‌هایی در موضوعات علوم‌انسانی، فلسفه، ادبیات، علوم اجتماعی، هنر و معماری، علوم پایه و کاربردی، علوم رایانه، فناوری اطلاعات، علوم پزشکی، و مهندسی و فناوری به زبان‌های فارسی، انگلیسی، عربی، آلمانی، فرانسوی، ترکی، ارمنی، روسی، اسپانیایی، ایتالیایی، اردو، ژاپنی، کره‌ای و زبان‌های آفریقایی ارائه شد.

کد خبر : 18137 ساعت خبر : 2:37 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=18137
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات