سخنرانی معاون دبیر کل سازمان ملل در تهران

معاون دبیرکل سازمان ملل متحد و مدیراجرایی برنامه محیط زیست ملل متحد که به‌منظور شرکت در دومین سمینار محیط زیست، دین و فرهنگ شنبه به تهران سفر می کند روز یکشنبه ۵ اردیبهشت در جمع دانشجویان و اساتید دانشگاه تهران سخنرانی می‌کند.

 به گزارش پایگاه خبری گلونی، همزمان با دومین سمینار محیط زیست، دین و فرهنگ، دکتر آخیم اشتاینر معاون دبیرکل سازمان ملل متحد و مدیراجرایی برنامه محیط زیست ملل متحد، با موضوع دستور کار ۲۰۳۰ و اهداف توسعه پایدار در روزیکشنبه ۵ اردیبهشت ماه ساعت ۱۰ و سی دقیقه  در تالار شیخ مرتضی انصاری – دانشکده حقوق و علوم سیاسی – دانشگاه تهران سخنرانی می‌کند.

دومین سیمنار محیط زیست، دین و فرهنگ در روزهای ۴و ۵ اردیبهشت ماه ۱۳۹۵ مصادف با ۲۴-۲۳ آوریل ۲۰۱۶ در تهران با همکاری سازمان حفاظت محیط زیست ایران، برنامه سازمان ملل متحد (یونپ) و سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی (یونسکو) در سالن همایش سازمان حفاظت محیط زیست در پارک پردیسان برگزار خواهد شد.

سخنرانان و مهمانان خارجی سمینار از ۱۵ کشور جهان هستند و به لحاظ توزیع جغرافیایی تمامی قاره‌ها را در بر می‌گیرند. همچنین طی این سمینار دو روزه شرکت‌کنندگان از نه مذهب مسیحی، کاتولیک، سنی، شیعه، جین، هندو، زرتشتی، کلیمی و  بودا در پنج پانل تخصصی به سخنرانی و بحث و تبادل نظر خواهند پرداخت.

 پایان پیام

کد خبر : 16837 ساعت خبر : 9:19 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=16837
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات