علیرضا بیرانوند پرسپولیسی شد

علیرضا بیرانوند پرسپولیسی شد. علیرضا بیرانوند با قراردادی دو ساله به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، علیرضا بیرانوند دروازبان ملی‌پوش کشورمان که در فصلی که روز جمعه گذشته به پایان رسید در تیم فوتبال نفت تهران بازی می‌کرد و قصد داشت در نیم فصل به پرسپولیس بپیوندد، دقایقی پیش با حضور در باشگاه پرسپولیس با این تیم قرارداد رسمی امضا کرد.

بیرانوند با امضای قرارداد خود به مدت ۲ فصل پیراهن دروازبانی پرسپولیس را بر تن می‌کند تا بدین ترتیب سرخپوشان نخستین خرید خود را در فصل نقل و انتقالات ثبت نمایند.

لازم به ذکر است علیرضا بیرانوند متولد سال ۱۳۷۱ در شهر خرم آباد می‌باشد و سابقه پوشیدن پیراهن تیم نفت تهران را در کارنامه خود دارد.

پایان پیام

علیرضا بیرانوند

علیرضا بیرانوند (زادهٔ ۳۰ شهریور ۱۳۷۱ در خرم آباد) بازیکن فوتبال لرتبار اهل ایران است که در پست دروازه‌بان برای باشگاه فوتبال رویال آنتورپ و تیم ملی فوتبال ایران بازی می‌کند.
بیرانوند با نفت تهران از سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. او اولین بازی خود را در جام حذفی برابر داماش در ۳ آبان سال ۱۳۹۰ انجام داد.نفت در پایان لیگ برتر به مکان سوم رسید و برای اولین بار در تاریخ این باشگاه به لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد. در ۳ فروردین ۱۳۹۳، بیرانوند قرارداد خود را با نفت تا سال ۱۳۹۴ تمدید کرد.
علیرضا بیرانوند در فصل ۱۳۹۵–۱۳۹۶ با قراردادی ۲ ساله به باشگاه فوتبال پرسپولیس پیوست. وی در ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ قراردادی دو ساله با پرسپولیس بست و مدتی بعد این قرارداد را به مدت پنج سال یعنی تا سال ۱۴۰۰ تمدید کرد.

وی عضو تیم ملی زیر ۲۰ سال ایران در سال ۱۳۸۹ در رقابت‌های تیم‌های جوانان آسیا بوده‌ است. او دروازه‌بان تیم ملی جوانان ایران در بازی با استرالیا بود که ایران در این بازی ۳–۰ شکست خورد.
او به تیم ملی زیر ۲۲ سال ایران توسط علیرضا منصوریان در سال ۱۳۹۲ به رقابت‌های جام ملت‌های آسیا (انتخابی المپیک) دعوت شد.

کد خبر : 18653 ساعت خبر : 10:42 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=18653
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات