فراخوان سومین جشنواره تولید کتاب‌های صوتی

فراخوان شرکت در سومین جشنواره تولید کتاب‌های صوتی برای کودکان، نوجوانان و نابینایان از سوی فرهنگ‌سرای عطار نیشابوری منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل از ایبنا، هم‌زمان با آغاز بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران فرهنگ‌سرای عطار نیشابوری فراخوان سومین جشنواره تولید کتاب‌های صوتی برای کودکان، نوجوانان و نابینایان را منتشر کرد.

صادق کرمیان مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۰ تهران و رییس فرهنگسرای عطار با اعلام این خبر گفت: فرهنگ‌سرای عطار نیشابوری با همکاری اداره امور کتابخانه‌ها و ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سومین جشنواره مجازی کتاب‌خوانی را با هدف ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی، معرفی کتاب‌های مناسب گروه کودک و نوجوان، ترویج فرهنگ مهربانی و نوع‌دوستی با توجه به داوطلب بودن شرکت‌کنندگان در تولید کتاب برای کودکان نابینا، اهمیت و توجه به قصه‌های شفاهی و گردآوری آن‌ها و افزایش منابع کتابخانه صوتی کودکان و نوجوانان برگزار می‌کند.

وی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به تارنمای جشنواره به نشانی اینترنتی www.ketabkhanimajazi.ir و با  انتخاب یک یا چند کتاب از میان کتاب‌های معرفی‌شده و بلند خوانی آن در محیطی مناسب، فایل ضبط شده خود را با یکی از روشهای معرفی شده در تارنمای دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۰ اضافه کرد: فراخوان این جشنواره هم‌زمان با آغاز بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران منتشر شد و علاقه‌مندان از ۳۰ خردادماه به مدت ۶ ماه فرصت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند. مراسم اختتامیه سومین جشنواره تولید کتابهای صوتی در بهمن‌ماه ۹۵ برگزار خواهد شد.

کرمیان در خصوص بخش‌های متنوع این جشنواره گفت: سومین جشنواره تولید کتاب‌های صوتی در سه بخش اصلی، جنبی و ویژه برگزار می‌شود. بخش اصلی این جشنواره شامل تولید کتاب صوتی از میان هزار عنوان کتاب معرفی شده در تارنمای جشنواره است. بخش جنبی جشنواره شامل قصص قرآنی و دینی قصه ها، دفاع مقدس و افسانه‌های عامیانه و بخش ویژه با موضوع خانواده و تکریم زندگی برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به هفتمین فرهنگسرای کتاب تهران واقع در ورودی شهر آفتاب محل برگزاری بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و یا به دبیرخانه این جشنواره واقع در میدان بریانک، ابتدای خیابان خوش جنوبی، فرهنگسرای عطار نیشابوری، کتابخانه عمومی عطار نیشابوری مراجعه کنند.

پایان پیام

کد خبر : 18201 ساعت خبر : 8:54 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=18201
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات