مسابقات فوتسال ادارات به مناسبت روز زمین پاک

مسابقات فوتسال ادارات به مناسبت روز زمین پاک – به مناسبت روز زمین پاک توسط اداره حفاظت محیط زیست پلدختر یک دوره مسابقه فوتسال با شعار درخت برای زمین و زمین برای زندگی بین تیم‌هایی از ادارات کل استانی و ادارات شهرستانی برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، در این مسابقات تیم مخابرات پلدختر اول، تیم دادگستری مقام دوم و تیم محیط زیست تیم اخلاق مسابقات را کسب کردند.

تیم‌های حاضر در این مسابقات شامل اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان، اداره کل منابع طبیعی لرستان، دادگستری، شبکه بهداشت، مخابرات، آزمابشگاه مرکزی، آموزش و پروش الف و ب پلدختر بودند.

 هدف از این مسابقات آشنایی کارکنان دولت با مباحث محیط زیستی و آموزش آنها می‌باشد. در ابتدای هر مسابقه دقایقی در خصوص اهمیت محیط زیست و لزوم حفاظت آن و روز زمین پاک مطالبی برای بازیکنان تیم‌ها بیان شد. همچنین بنرهایی با شعارهای محیط زیستی در محل مسابقات نصب و نیز تراکت‌ها و بروشورهای آموزشی در بین شرکت‌کنندگان و تماشاگران توزیع گردید.

در پایان با حضور معاون مدیر کل محیط زیست لرستان و بخشدار مرکزی و رییس محیط زیست پلدختر جوایزی به تیم‌های برتر اهدا گردید.

پایان پیام

محیط زیست

محیط زیست عبارت ترکیبی از دانش‌های متفاوت در علم است که شامل مجموعه‌ای از عوامل زیستی و محیطی در قالب محیط زیست و غیر زیستی (فیزیکی، شیمیایی) است که بر زندگی یک فرد یا گونه تأثیر می‌گذارد و از آن تأثیر می‌پذیرد. امروزه این تعریف غالباً به انسان و فعالیت‌های او مرتبط می‌شود و می‌توان محیط زیست را مجموعه‌ای از عوامل طبیعی کرهٔ زمین، همچون هوا، آب، اتمسفر، صخره، گیاهان و غیره، که انسان را احاطه می‌کنند، خلاصه کرد.

تفاوت محیط زیست با طبیعت در این است که تعریف طبیعت شامل مجموعه عوامل طبیعی، زیستی و غیر زیستی می‌شود که منحصراً در نظر گرفته می‌شوند، در حالی که عبارت محیط زیست با توجه به برهم‌کنش‌های میان انسان و طبیعت و از دیدگاه بشر توصیف می‌شود.

کد خبر : 16932 ساعت خبر : 10:56 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=16932
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات