نمایشگاه شاگردان پرویز تناولی برپا می‌شود

نمایشگاه هنرمندان ماه مهر با ارائه آثار ٣گروه از شاگردان پرویز تناولی از١٠ الی ٢٠ اردیبهشت در گالری‌های شماره یک و دوی فرهنگ‌سرای نیاوران برپا می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، در این نمایشگاه آثار هنرمندان، در سه گروه به نمایش درآمده است. گروه اول “عالم پیشگامان” آثار بسیارمتنوع از ١۴هنرمند مجسمه‌سازاست که درقالب پروژه‌ای باهمین نام تحت نظر استاد پرویز تناولی، با آثاری ملهم ازپیشگامان هنر معاصر شکل گرفته است.

همچنین آثار گروه‌های زیگماتور (مجسمه‌های کوچک) و گروه دات (جواهرات) شامل آثار ٢۴ هنرجویی است که تحت نظر استاد تناولی مسیر تجربیات هنری خود را دنبال می‌کنند. این آثارشامل مجسمه‌های کوچک و جواهرات است که برای عموم به نمایش گذاشته شده است.

پرویز تناولی مجسمه‌ساز نقاش، پژوهشگر ازپیشگامان مکتب سقاخانه‌ای، دوره‌های مجسمه‌های کوچک را بسیار با اهمیت می‌داند و معتقد است هنرجویان با ساخت آثار کوچک، به گسترش آموخته‌ها، تجربیات و درک خود ازمجسمه‌سازی می‌پردازند.

وی در دوره های جواهرسازی تأکید بر شناخت جواهرسازی مدرن و کسب تجربه انواع تکنیک‌ها، توسط دانشجویان دارند.

گفتنی است آیین افتتاحیه این نمایشگاه روز جمعه دهم اردیبهشت ساعت ١۶ برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند همه روزه از ساعت ١٠الی ٢١ و روزهای تعطیل از ساعت ١۴ الی ٢١ از این نمایشگاه در فرهنگ‌سرای نیاوران بازدید نمایند.

پایان پیام

کد خبر : 17365 ساعت خبر : 1:02 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=17365
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات