نمایشگاه کتاب تمدید نمی‌شود

مدیر کمیته اجرایی و رفاهی بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تمدید نشدن زمان برپایی نمایشگاه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، حسین صفری با اشاره به تمدید نشدن زمان برپایی نمایشگاه عنوان کرد: از آنجا که بیش از ۷۰ سازمان دولتی با نمایشگاه کتاب همکاری دارند و تمدید نمایشگاه نیاز به هماهنگی با این سازمان‌ها به صورت ویژه دارد، نمایشگاه کتاب تمدید نواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین با توجه به برنامه‌ریزی ناشران خارجی برای بازگشت به کشورهای خود، تمدید نمایشگاه آن‌ها را با مشکلاتی مواجه خواهد ساخت.

صفری با بیان اینکه با توجه به اینکه شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه به عنوان آخرین روز کاری نمایشگاه است، گفت: ناشران از ساعت ۹ صبح روز یکشنبه ۲۶ اردیبهشت می‌توانند پس از انجام امور اداری و مالی، نسبت به خروج از نمایشگاه اقدام کنند.

بر اساس این گزارش، مراسم اختتامیه بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران روز شنبه (۲۵ اردیبهشت) با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در محل نمایشگاه برگزار می‌شود.

بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «فردا برای برای خواندن دیر است…» از ۱۵ تا ۲۵ اردیبهشت در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می‌شود. مجموعه شهر آفتاب در اتوبان خلیج فارس، روبه روی حرم مطهر امام خمینی (ره) قرار دارد.

پایان پیام

کد خبر : 18480 ساعت خبر : 1:53 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=18480
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات