نوازنده‌های ایرانی از قدرت فوق‌العاده‌ای برخوردارند

نوازنده‌های ایرانی از قدرت فوق‌العاده‌ای برخوردارند

دومین تمرین مشترک ارکستر موسیقی ملی و ارکستر سازهای ملی کره جنوبی شگفت و هیجان رهبر ارکستر کره را برانگیخت.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، کیم یانگ جین رهبر ارکستر سازهای ملی کره جنوبی که برای اولین بار برای اجرای کنسرت مشترک ارکستر موسیقی ملی و ارکستر سازهای ملی کره جنوبی در ایران حضور دارد در دومین تمرین مشترک این دو ارکستر از که نشاط و شور و هیجان خاصی برخوردار بود از همکاری نوازنده‌های دو کشور ابراز خرسندی کرد و گفت : که نوازنده‌های ایرانی از قدرت درونی فوق‌العاده‌ای در کارشان برخوردارند و آنها را در سطح بالایی می‌بیند.

رهبر کره‌ای ارکستر در ادامه اظهار داشت : امیدوارم در آینده اجراهای مجددی با نوازنده‌های ارکستر ایران برای معرفی و آشنایی فرهنگ مردم دو کشور داشته باشد .

این کنسرت هم‌زمان با سفرپارک گئون هی رئیس جمهور کره جنوبی به ایران، در راستای تفاهم‌نامه‌ای مشترک بنیاد رودکی و سفارت کره جنوبی در جهت همکاری‌های دوجانبه و توسعه دیپلماسی فرهنگی دو کشور امروز دوشنبه ۱۳ اردیبهشت‌ماه در سالن برج میلاد اجرا می‌شود.

کیم یانگ جین (رهبر ارکستر سازهای ملی کره جنوبی) که برای اولین‌بار برای اجرای کنسرت مشترک ارکستر موسیقی ملی و ارکستر سازهای ملی کره جنوبی در ایران حضور یافته است، در دومین تمرین مشترک این دو ارکستر، از همکاری نوازنده‌های دو کشور اظهار خرسندی کرد و گفت: نوازنده‌های ایرانی از قدرت درونی فوق‌العاده‌ای در کارشان برخوردارند و آن‌ها را در سطح بالایی می‌بینم.

پایان پیام

 

کد خبر : 17842 ساعت خبر : 2:29 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=17842
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات