کنسرت کیهان کلهر در خرم‌آباد

کنسرت کیهان کلهر در خرم‌آباد

کیهان کلهر در ادامه تور کنسرت خود، در خرم‌آباد اجرای برنامه می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری گلونی کیهان کلهر نوازنده‌ی نام‌آور کمانچه این کنسرت را ۲۷ اردیبهشت‌ماه در ساعت ۲۰:۳۰ در سالن بانک صادرات خرم‌آباد روی صحنه خواهد برد.

این کنسرت در ادامه اجراهای کیهان کلهر به همراه گروه راح راح است که در این گروه نوید افقه (تنبک)، علی بهرامی‌فرد (سنتور) و هادی آذرپیرا (تار) کلهر را همراهی می‌کنند.

بهای بلیت این کنسرت از ۴۰ تا ۷۰ هزار تومان تعیین‌ شده است.

علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت می‌توانند به دفتر انجمن موسیقی لرستان (مجتمع فرهنگی هنری ارشاد ۳۳۲۳۸۵۹۸)، فروشگاه موسیقی نوای زاگرس (ضلع شرقی چهارراه فرهنگ ۳۳۳۳۵۹۴۰)، شهر کتاب (خیابان علوی جنب بانک پاسارگاد ۳۳۳۳۷۴۰۵) و یا به سایت ایران کنسرت مراجعه نمایند.

خُرَّم‌آباد (به لریخورمووه) بزرگترین شهر لرنشین، بیست و سومین شهر پرجمعیت ایران و مرکز استان لرستاناست. جمعیت خرم‌آباد طبق سرشماری سال ۱۳۹۵ مرکز آمار ایران، ۳۷۳٬۴۱۶ نفر بوده‌است. شهر در ارتفاع ۱۱۴۷٬۸ متری از سطح دریا و در میان دره‌های زاگرس قرار دارد. فاصله خرم‌آباد تا تهران ۴۹۰ کیلومتر است و به دلیل قرار گرفتن در مسیر تهران – جنوب دارای اهمیت ارتباطی و راهبردی است. آزادراه شماره پنج ایران از این شهر عبور می‌کند.
در محل کنونی خرم‌آباد از دوره ایلامیان شهری با نام خایدالو وجود داشته و شهر شاپورخواست به دستور شاپور دوم بر خرابه‌های آن و در حدود محل کنونی شهر ساخته شده‌است. آثار تاریخی به جای مانده نشان می‌دهد خرم‌آباد یکی از شهرهای مهم غرب ایران در دوره ساسانیان بوده و فلک‌الافلاک یا دژ شاپورخواست از آثار به جای مانده دوره ساسانیان نماد شهر است. خرم‌آباد همچنین یکی از پایتخت‌هایهزاراسپیان و آل حسنویه بوده‌است.

 پایان پیام

کد خبر : 18418 ساعت خبر : 8:24 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=18418
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات