گلونی

استقبال تماشاگران هنروتجربه از ساکن طبقه وسط

فیلم «ساکن طبقه وسط» ساخته شهاب حسینی که از چند روز قبل مجدداً در سینماهای گروه هنر وتجربه اکران خود را آغاز کرده است با استقبال غیر منتظره‌ای از سوی مخاطبان مواجه شده است.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، این فیلم که در مهر و آبان سال ۹۳ در سینماها اکران شده بود، از ۱۶ خرداد بار دیگر در سینماهای گروه هنر و تجربه اکران شده است. استقبال از فیلم در پردیس سینمایی کوروش و سینما سوره اصفهان با استقبال خوبی مواجه شده است. در اصفهان استقبال از این فیلم به گونه‌ای بوده که از همان روز اول و سانس‌های ابتدایی، مخاطبان استقبال بسیاری خوبی از این فیلم کرده‌اند.

گروه هنر و تجربه پیش از این اعلام کرده بود، تصمیم این گروه برای اکران این فیلم، به دلیل موفقیت بی‌نظیر شهاب حسینی در جشنواره کن صورت گرفته و به نوعی تقدیر از این بازیگر سینما محسوب می‌شود. این فیلم به قلم دکتر محمدهادی کریمی به نگارش درآمده است. شهاب حسینی در «ساکن طبقه وسط» در ٣٨ نقش متفاوت بازی کرده است.

هنگامه قاضیانی، فرهاد اصلانی، محمدهادی کریمی، حسین یاری، حسین محجوب، ساره بیات، طناز طباطبایی، بابک حمیدیان، بهناز جعفری، کامبیز دیرباز، بهنوش بختیاری، امید روحانی، محمدعلی شادمان، فخرالدین صدیق‌شریف، کیانوش گرامی، مانی کسراییان، سحر قریشی و فرید سماواتی از بازیگران این فیلم هستند. امیر سماواتی تهیه‌کننده این فیلم سینمایی است. فیلم داستان مردی را روایت می‌کند که با ورودش به یک ساختمان جدید، اتفاقات تازه‌ای در زندگی او رخ می‌دهد.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل