گلونی

بیانیه تندوتیز علیفر در واکنش به اتفاقات اخیر

Image processed by CodeCarvings Piczard ### FREE Community Edition ### on 2016-06-15 13:08:17Z | http://piczard.com | http://codecarvings.com

علیرضا علیفر در واکنش به اتفاقات اخیر بیانیه‌ای صادر کرده است.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، متن بیانیه علیفر به شرح زیر است:

با اسلام، ادب و احترام به همه کسانی که وجودشان عاری از بخل و حسادت است. انتقادات گسترده اخیر از من آن هم به خاطر اشتباهی که اصلاً ربطی به ۹۰ دقیقه گزارش بازی نداشته و حاصل شهرت‌طلبی یک جوان بوده که حسرت این را داشته که نامش روی آنتن تلویزیون گفته شود نشانگر بی چون و چرای دو مورد است:

اول اینکه علیفر در حال حاضر مطرح‌ترین و مورد توجه‌ترین فرد جامعه فوتبال کشور است و دوم اینکه بخل و حسادت ناجوانمردانه نارفیقان از موفقیت‌ها و همیشه مطرح بودن‌های من باعث شده تا از کاه، کوه بسازند و تأسف به حال رسانه‌هایی که با از یاد بردن رسالت خود با کسی مصاحبه می‌کنند که با کار خلاف و غیر اخلاقی و دست‌بردن در یک سایت بین‌الملی به دنبال شهرت‌طلبی است و تأسف افزون‌تر برای همکارانی که ناجوانمردانه در برنامه‌های رادیو و تلویزیون به‌جای حمایت، آتش بیار معرکه شدند. که به همه آن‌ها می‌گویم: ننگ بر شما فرصت‌طلبان نارفیق که بویی از حرمت رفاقت و یا حداقل همکاری سالیان دراز نبرده‌اید. به خرد و کلانتان می‌گویم: این نیز بگذرد اما کسانی که بخل و حسادت در وجودشان هست تا زنده هستند عذاب می‌کشند و تنها مرگ ناجی آن‌هاست. در مورد من و همیشه مطرح بودن من راهی ندارید جز اینکه در شعله‌های آتش بخل و حسادت خود بسوزید و خاکستر شوید. در پایان از همه هواداران و دوستانم که به طرق مختلف حمایت خود را از حق و حقیقت اعلام کرده‌اند تشکر و قدردانی می‌کنم.

با احترام علیرضا علیفر

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل