گلونی

روسیه دقیقه ۹۲ ترمز انگلیس را کشید

سه‌شیرها مانند ادوار گذشته رقابت‌های یورو، نتوانستند در دیدار نخست پیروز شوند.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، رقابت‌های یورو ۲۰۱۶ در روز دوم خود پیگری شد که در گروه A آلبانی و سوئیس به دیدار هم رفتند که سوئیس با گل دقیقه ۵ نیمه شار توانست آلبانی را شکست دهد.

 در دومین بازی دیشب و در گروه B، ولز و اسلواکی در یک دیدار پرافت‌وخیز مقابل هم قرار گرفتند. گل اول بازی را ستاره رئالی ولز یعنی گرت بیل در دقیقه ۱۰ بازی از روی یک ضربه کاشته به ثمر رساند. این گل را تیم میلی اسلواکی در نیمه دوم و دقیقه ۶۰ توسط دودا جبران کرد. درحالی که بازی پایاپای پیش می‌فت، این ولز بود که از روی یک حرکت نفوذی در دقیقه ۸۲ به‌وسیله رابسون کانو گل دوم و پیروزی‌بخش خود را بزند.

اما آخرین دیدار دیشب را انگلیس و روسیه برگزار کردند. انگلیس که درادوار گذشته هم نتوانسته بود در دیدار نخست خود پیروز شود، این‌بار هم سنت‌شکنی نکرد. شاگردان روی هاجسون در این دیدار نمایش تقریبا قابل قبولی ارائه دادند و تا ثانیه‌های پایانی هم به سه امتیاز رسیده بودند اما در نهایت گل تساوی را دریافت کردند و پیروزی را از دست دادند. گل‌اول بازی را اریک دایر در دقیقه ۷۳ از روی ضربه آزاد برای انگلیس زد و در حالی که این گل تا ثانیه‌های پایانی پابرجا بود ولی دردقیقه ۹۲، ضربه سر برزوتسکی توپ را دور از دستان هارت وارد دروازه شد و بازی با تساوی ۱-۱ به پایان رسید.

نتایج کامل بازی‌های دیشب یورو ۲۰۱۶:

سوئیس ۱ – ۰ آلبانی

ولز ۲ – ۱ اسلواکی

انگلیس ۱- ۱ روسیه

برنامه بازی‌های امروز:

ترکیه – کرواسی ۱۷:۳۰

لهستان – ایرلند شمالی ۲۰:۳۰

آلمان – اوکراین ۲۳:۳۰

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل