گلونی

شکست ایران مقابل قهرمان جام جهانی

تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار خود در لیگ جهانی در دیداری نزدیک با نتیجه ۳ بر یک مقابل آمریکا قهرمان جام جهانی سال ۲۰۱۵ مغلوب شد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار خود از سری مسابقات لیگ جهانی والیبال از ساعت ۴۵ دقیقه شنبه رو در روی آمریکا قهرمان جام جهانی سال ۲۰۱۵ قرار گرفت و با نتیجه ۳ بر یک نتیجه مسابقه را واگذار کرد. ملی پوشان والیبال ایران که هنوز شرایط عادی خود را در تورنمنت پیدا نکرده‌اند، با انگیزه بالایی پا به میدان گذاشتند که همین موضوع ست اول را با امتیاز ۲۵ بر ۲۳ به سود شاگردان لوزانو پایان داد. ست دوم آمریکا به بازی برگشت و با اختلاف زیادی که ایجاد کرد مجموع ست‌ها را یک بر یک به تساوی کشاند.

اوج حساسیت و نزدیکی بازی در ست سوم شد جایی که دو تیم قصد داشتند با پیروزی در آن یک قدم خود را به برد نزدیکتر کنند. دو تیم از ابتدا تا انتها نزدیک و پایاپای پیش رفتند تا از امتیاز ۲۴ رالی واقعی آغاز شود. دو دفاع پی در پی از مدافعان روی تور حریف در پایان ست را ۲۷ بر ۲۵ به سود آنها کرد.

ست چهارم جایی بود که ایران برای تساوی در مجموع ست‌ها به میدان رفته بود اما با وجود بازی بسیار هماهنگ و نزدیکی که با حریف انجام داد با امتیاز ۲۶ بر ۲۴ مغلوب شد تا در مجموع با نتیجه ۳ بر یک دومین دیدار خود در لیگ جهانی ۲۰۱۶ را هم با شکست پشت سر بگذارد و امیدوار به بازی مقابل آرژانتین باشد.

قبل از این دیدار، برزیل در دیداری نزدیک و حساس به مصاف آرژانتین رفته بود که به همین دلیل سالن جمعیت نسبتاً زیادی را در خود می‌دید. تماشاگران برزیلی در سالن ماندند و همراه ایرانی‌های مقیم ریو تیم ملی والیبال ایران را تشویق کردند. جو سالن کاملاً ایرانی بود و حاضرین در سالن موقع سرویس‌های آمریکا سعی در بر هم زدن تمرکز بازیکنان حریف داشتند.

جعفر ابراهیم علی از بحرین به عنوان داور اول و لوئیس گراردو از مکزیک داور دوم قضاوت این دیدار را برعهده داشتند که عملکرد ضعیف این دو صدای اعتراض دو تیم را به بالاترین حد خود رسانده بود. خطاهای پی در پی جاگیری و تصمیماتی که با درخواست ویدئو چک رد می‌شد جریان بازی را در بسیاری از امتیازات کند کرده بود. با این حال تیم ملی والیبال ایران با شکست ۳ بر یک مقابل قهرمان جهان ساعت ۴ صبح روز یکشنبه رو در روی آرژانتین قرار می‌گیرد تا آخرین دیدار خود در ریو را پشت سر بگذارد.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل