گلونی

صعود فرانسه و سوئیس در یک بازی تشریفاتی

دو تیم فرانسه و سوئیس به عنوان تیم‌های اول و دوم گروه یک یورو ۲۰۱۶ به دور حذفی صعود کردند.

به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل از ایلنا، در نخستین شب از دور سوم و پایان بازی‌های مرحله گروهی یورو ۲۰۱۶ فرانسه، امشب (یکشنبه) از گروه A رقابت‌ها، تیم ملی فرانسه در شهر لیل به مصاف سوئیس رفت که این بازی نه چندان جذاب با تساوی بدون گل به پایان رسید.

با این نتیجه فرانسه‌ای که پیش از این صعودش به مرحله یک هشتم نهایی قطعی شده بود، هفت امتیازی شد تا جایگاهش در صدر جدول گروه A تثبیت شود. سوئیس نیز با این تساوی چهار امتیازی شد تا پس از فرانسه به عنوان تیم دوم گروه نخست به مرحله بعد صعود کند.

در پایان این بازی، یان سومر دروازه‌بان سوئیس به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد. فرانسه در مرحله یک هشتم نهایی با یکی از تیم‌های سوم گروه‌های سوم، چهارم و پنجم روبه‌رو می‌شود و سوئیس نیز با تیم دوم گروه F مصاف خواهد داشت.

تیم ملی آلبانی با حفظ پیروزی یک بر صفر نیمه اول مقابل رومانی، اولین پیروزی خود را در تاریخ رقابت‌های یورو جشن گرفت و با ۳ امتیاز در رده سوم گروه اول رقابت‌های یورو ۲۰۱۶ ایستاد.

تنها گل دقیقه ۴۳ آرماندو سادیکو، ۳ امتیاز شیرین را در آخرین دور بازی‌های گروه اول رقابت‌ها برای آلبانی رقم زد و این تیم ۳ امتیازی را در رده سوم گروه امیدوار به صعود به عنوان یکی از ۴ تیم برتر سوم گروه‌های شش‌گانه نگه داشت.

 از طرفی رومانی یک امتیازی در قعر جدول، اولین حذف شده رسمی رقابت‌ها نام گرفت.

در انتهای این بازی همچنین آرلیند آژتی، بازیکن تیم ملی آلبانی به عنوان بهترین بازیکن این دیدار گروه اول رقابت‌های یورو ۲۰۱۶ انتخاب شد.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل