گلونی

فراخوان نهمین جشنواره طنز سوره اعلام شد

فراخوان نهمین جشنواره طنز سوره در بخش‌های نثر، نظم، داستان کوتاه، مقالات پژوهشی، عکس، کاریکاتور و استندآپ کمدی (مکتوب یا تصویری)، با موضوع آزاد اعلام شد.
به گزارش پایگاه خبری گلونی، روابط عمومی حوزه هنری اعلام کرد، نهمین جشنواره طنز سوره با هدف کشف، جذب و پرورش استعدادهای جوان، و ترویج و معرفی طنز فاخر برگزار می‌شود.
این جشنواره در بخش‌های نثر، نظم، داستان کوتاه، مقالات پژوهشی، عکس، کاریکاتور و استندآپ کمدی (مکتوب یا تصویری)، با موضوع آزاد برگزار خواهد شد.
بر اساس متن این فراخوان شرایط ارائه آثار جشنواره بدین شرح است:
هنرمندان متقاضی فقط در یک بخش می‌توانند شرکت کنند و باید مقررات مربوط به حداقل و حداکثر تعداد آثار ارسالی را رعایت کنند.
نثر: ۳ تا ۶ اثر
نظم: ۵ تا ۷ اثر
داستان کوتاه: ۲ تا ۴ اثر
مقالات پژوهشی: ۱ تا ۳ اثر
عکس و کاریکاتور: ۲ تا ۵ اثر
استندآپ کمدی: ۱ تا ۵ اثر

مقررات تخصصی هر بخش به‌این قرار است:
هر اثر ارسالی در بخش داستان کوتاه نباید از ۵ صفحه A۴ با اندازه قلم ۱۲ بیشتر باشد.
در بخش استندآپ کمدی بخش تصویری باید بر روی DVD و با فرمت قابل پخش در دستگاه DVD ضبط شده باشد.
در بخش عکس، هر عکس باید با اندازه حداقل یک ضلع ۲۰ سانتی‌متر و یا کیفیت Dpi ۳۰۰ بر روی لوح فشرده ارسال شود.
در بخش کاریکاتور قطع اثر حداقل A۴ و حداکثر A۲ و فایل اثر با کیفیت Dpi ۳۰۰ بر روی لوح فشرده ارسال شود.
جوایز بخش‌های مختلف این جشنواره به تفکیک به‌این شرح است:
در بخش نثر، نظم، داستان کوتاه و استندآپ کمدی به نفر اول تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و مبلغ ۵۰ میلیون ریال، نفر دوم لوح تقدیر و مبلغ ۳۵ میلیون ریال و نفر سوم لوح تقدیر و مبلغ ۲۰ میلیون ریال اهدا می‌شود.
در بخش مقالات پژوهشی، عکس و کاریکاتور تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و مبلغ ۲۵ میلیون ریال به نفر اول، لوح تقدیر و مبلغ ۲۰ میلیون ریال به نفر دوم و لوح تقدیر و مبلغ ۱۵ میلیون ریال به نفر سوم اهدا می‌شود.
همچنین جایزه ویژه‌ای تحت عنوان منوچهر احترامی به فعالیت‌های طنز یک فرد در طول سال گذشته تعلق می‌گیرد. زمان برگزاری و معرفی نفرات برتر این جشنواره ۲۵ و ۲۶ دی ماه ۹۵ است.
هنرمندان برای شرکت در این جشنواره تا ۱۵ آبان ماه ۹۵ فرصت دارند اثر خود را به‌صورت حضوری یا از طریق پست به نشانی خیابان سمیه، نرسیده به خیابان حافظ، حوزه هنری، دبیرخانه مرکزی جشنواره‌ها ارسال کنند.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل