گلونی

کامکارها به عشق کودکان مبتلا به سرطان نواختند

جشن ٢۵ سالگی محک با اجرای هنرمندانه گروه کامکارها و بسیاری از هنرمندان و نیکوکاران پنج‌شنبه ۶ خرداد در تالار وحدت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، در این مراسم که با حضور محمدعلی کشاورز، حسام‌الدین سراج و رسول دیناروند، معاون وزیر بهداشت و استقبال نیکوکاران و علاقه‌مندان به موسیقی روبرو شد، حضار پس از ورود به سالن، نشان ٢۵ سالگی و شیرینی‌هایی که نماد این روز بود و به محک اهدا شده بود را دریافت می‌کردند.

ژاله صادقیان، گوینده و همراه همیشگی کودکان مبتلا به سرطان، در ابتدای مراسم از آرزوهای بزرگ بانیان محک گفت که با همت‌های بلند نیکوکاران رشد کرده تا محک را به جایگاه امروزی‌اش برساند؛ چهارمین سازمان مردم‌نهاد در بین ٢٩٩ سازمان در جهان. صادقیان از بذرهای امیدی گفت که در دل خانواده‌های کودکان مبتلا به سرطان کاشته شد و از عشق نیکوکارانی که مبارزه کردند با خرچنگی که بر جان فرزندان ایران زمین چنگ انداخته بود. صادقیان از نیکوکارانی گفت که گرد هم آمده بودند تا ٢۵ ساله شدن همراهی با کودکان مبتلا به سرطان را با نوای عاشقانه موسیقی جشن بگیرند.

ارسلان کامکار، خواننده و نوازنده گروه کامکارها، پیش از اجرای شادمانه‌ها گفت: «باعث افتخار گروه کامکارهاست که در جشن ٢۵ سالگی سازمان خوشنامی چون محک و برنامه‌ای که به نفع کودکان مبتلا به سرطان است حضور دارد.» وی از سایر هنرمندان نیز دعوت کرد تا با حضور در برنامه‌های خیرخواهانه به مراکز مردم‌نهاد کمک کنند.

در پایان اجرا، هوشنگ کامکار سرپرست گروه توسط ژاله صادقیان به روی سن دعوت شد تا در کنار سایر اعضای گروه کامکارها و و در میان دست و شادی حضار، هدیه منحصر به فردی را دریافت کنند. تابلویی که کودکان حامی محک، از اعضای گروه کامکارها کشیده بودند و با دستان ” نیکو” فرزند بهبود یافته محک به نمایندگی از کامکارها به بیژن کامکار اهدا شد. بیژن کامکار تصویر خود را در تابلوی نقاشی اهدایی با شادی به حضار نشان داد و سپاس ویژه خود را تقدیم کودک بهبودیافته محک کرد.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل