گلونی

کلاس‌های سینماگری در آکادمی سینمایی آزادی

کلاس‌های سینماگری در آکادمی سینمایی آزادی

آکادمی سینمایی آزادی با مدیریت صدرالدین حجازی، هنرمند پیشکسوت کشور، اقدام به برگزاری کلاس‌های آموزشی در رشته‌های بازیگری، کارگردانی و فیلمنامه‌نویسی و نمایشنامه‌نویسی می‌نماید.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، این آکادمی با همکاری مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی فعالیت خود را آغاز کرده و قرار است با حضور اساتید برجسته حوزه سینما در رشته‌های یاد شده دوره‌های آموزشی برگزار نماید.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با روابط عمومی برج آزادی تماس بگیرند.

پایان پیام

فرهنگستان یا آکادمی مؤسسه‌ای پژوهشی یا آموزشی برای آموزش عالی، پژوهش، یا عضویت افتخاری است. فرهنگستان را در یونان باستان، «آکادِمیا» (به یونانی باستان: Ἀκαδημία) می‌گفتند. کاربرد این واژه به شکل یونانیِ آن، به سال ۳۸۵ پیش از میلاد برمی‌گردد؛ زمانی‌که افلاطون در دبیرستانی در شمال آتن در یونان، مدرسه‌ای برای خردورزی و فلسفه و آموزش بنیاد نهاد.

واژهٔ «فرهنگستان» از زبان فارسی میانه به فارسی نو رسیده‌است.

اکنون در ایران چهار فرهنگستانِ فعال وجود دارد: فرهنگستان زبان و ادب فارسی، فرهنگستان علوم، فرهنگستان علوم پزشکی، و فرهنگستان هنر.

برج آزادی

هنوز هم که هنوز است خیلی از مردم دنیا، تهران را با برج آزادییش می شناسند. برج آزادی در کنار برج میلاد تهران، یکی از دو نماد معروف و اصلی تهران هستند. می توان گفت که تقریبا هر کدام از مردم تهران، یک عکس یادگاری در کنار این برج گرفته اند. برج آزادی که قبل از انقلاب اسلامی به برج شهیاد شهرت داشته، یکی از جاذبه های گردشگری اصلی شهر تهران است که هر سال گردشگران داخلی و خارجی بسیاری برای تماشای آن به میدان آزادی مراجعه می کنند.

این بنای با شکوه در سال ۱۳۴۹ شمسی توسط معمار معروف ایرانی، آقای حسین امانت ساخته شده است. در سال ۱۳۴۵ هجری شمسی، برای ایجاد یک نماد برای معرفی ایران به جهانیان، بین معماران کشور مسابقه ای گذاشته شد. معماران زیادی از مکان ها و دانشگاه های سراسر کشور طرح های خود را برای شرکت در این مسابقه ارائه کردند. در نهایت این طرح حسین امانت، فارغ التحصیل معماری دانشگاه تهران بود که برنده این مسابقه شد.

 

خروج از نسخه موبایل