اجرای نمایش کودک دزد قصه‌ها در نیاوران

نمایش دزد قصه‌ها به نویسندگی و کارگردانی عباس قاصدزاده از ٣٠ خردادماه هر روز ساعت ١٧در سالن گوشه فرهنگ‌سرای نیاوران به روی صحنه می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری گلونی،  نمایش “دزد قصه‌ها” نمایشی موزیکال به همراه موسیقی فولکلور مناطق شمال کشور است که برای گروه سنی ۴ تا ١٢ سال اجرا می‌شود.

موضوع نمایش دختری روستایی به نام باران است که کتاب قدیمی قصه‌ها را که از مادربزرگ خود هدیه گرفته گم می‌کند و برای پیدا کردن آن سفر پر ماجرایی را در قصه‌ها آغاز می‌کند.

مرضیه ابراهیمی، عباس قاصدزاده، اکرم عبدی، حامد جانی عروسک‌گردانی این اثر را برعهده دارند. همچنین امیرحسین انصافی و نیما سزاوار موسیقی، زینب اسدی طراح صحنه و ساخت عروسک این نمایش را برعهده دارند.

نمایش«دزد قصه‌ها» که مدت اجرای آن  ۵٠ دقیقه است از ٣٠ خرداد ماه تا ٢٨ تیرماه به جز سه‌شنبه‌ها هر روز ساعت ١٧ در فرهنگ‌سرای نیاوران برروی صحنه می‌رود.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت می‌توانند ازطریق سایت تیوال و گیشه فرهنگسرای نیاوران اقدام نمایند، همچنین با هماهنگی قبلی این نمایش برای مهد کودک‌ها صبح‌ها با قیمت نیم‌بها اجرا خواهد داشت.

فرهنگ سرای نیاوران

فرهنگ سرای نیاوران بنایی است که در مجموعه نیاوران در شمال شرقی شهر تهران واقع است. این بنا از نظر طراحی معماری معاصر ایران دارای اهمیت می‌باشد.

پس از انقلاب ایران (۱۳۵۷) این فرهنگ سرا به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی واگذار شد و تنها فرهنگسرای این وزارت خانه است.[۱] تا سال ۱۳۶۴ علاوه بر کوشش‌های هنری، فعالیت‌هایش عبارت بودند از: انتشار کتاب، تفسیر و ترجمه قرآن و از سال ۱۳۶۷ پذیرش هنرجویان «مرکز آموزش هنر» از طریق آزمون سراسری وزارت فرهنگ و آموزش عالی آغاز شد که طی سه دوره ۱۸۰ نفر با دریافت گواهینامه در مقطع کاردانی و در رشته‌های نامبرده از مرکز آموزش هنر (فرهنگسرای نیاوران) فارغ‌التحصیل شدند. از سال ۱۳۷۰ فعالیت‌های فرهنگسرا چنین بوده‌است: برگزاری سمینار، کنفرانس، نمایشگاه و …

این فرهنگسرا در خیابان شهید باهنر (نیاوران) روبروی پارک نیاوران قرار دارد.

کد خبر : 20405 ساعت خبر : 1:53 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=20405
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات