افتتاح نمایشگاه نغمه‌های ربانی

نمایشگاه «نغمه‌های ربانی» آثار خوشنویسی احمد قائم‌مقامی، محمدکاظم سیدخانی و علی دربان‌رضوی با نمایش ٣٠ اثر به سبک نستعلیق قرآنی، جمعه ٢٨ خرداد ماه ساعت ١٧در گالری شماره دو فرهنگ‌سرای نیاوران افتتاح خواهد شد.
به گزارش پایگاه خبری گلونی، آثار این هنرمندان برای اولین‌بار در یک مجموعه با سبک‌های نستعلیق معاصر، کتیبه، چلیپا وقطعه‌نویسی به  نمایش درخواهد آمد.
مجموعه آثاراحمد قائم‌مقامی دراین نمایشگاه ٢١ اثر در اندازه‌های ١٠٠در ٧٠ می‌باشد. این آثار با الهام ازغلامحسین امیرخانی و میرزا محمدرضا کلهر به شیوه روزدرفرم ترکیبات کاملاً “متفاوت از نظر اندازه، فرم و قالب‌های خاص جدید ارائه شده است.
همچنین دراین نمایشگاه ۵ اثر از محمد کاظم سیدخانی با الهام از شیوه میرزا محمدرضا کلهر و ۴ اثر نیز از علی دریان رضوی با الهام از خوشنویسی دوره قاجار، میرزا غلام رضا خوشنویس، میرحسین خوشنویس و استاد شیرازی در ابعاد۶٠ در ۴٠ و ٧٠ در ۵٠ به نمایش گذاشته شده است. همچنین این آثار بین یک میلیون و پانصد تا شش میلیون  تومان قیمت گذاری شده است.
گفتنی است نمایشگاه خوشنویسی “نغمه‌های ربانی” از٢٨ خرداد تا ۶ تیرماه در گالری شماره ٢، همه روزه ازساعت ١٠ الی ٢١ و ایام تعطیل از ساعت ١۴ الی ٢١ پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود.

پایان پیام

کد خبر : 20165 ساعت خبر : 12:45 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=20165
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات