برگزاری کارگاه آزاد داستان‌نویسی در خرم‌آباد

نویسنده‌ی لرستانی از برگزاری کارگاه آزاد آموزش داستان‌نویسی در خرم‌آباد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، کرم‌رضا تاج‌مهر با اعلام این خبر گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل تابستان و تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها و همچنین درخواست‌هایی که برای تشکیل کارگاه در این فصل وجود داشت، این کارگاه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت کارگاه آموزش داستان‌نویسی فقط ۲۰ نفر است، افزود: در صورتی که علاقه‌مندان بیشتری برای این کارگاه ثبت‌نام کنند، کارگاه دوم برای روز دیگری در هفته برنامه‌ریزی خواهد شد.

تاج‌مهر عنوان داشت: این کارگاه آموزشی ویژه‌ی علاقه‌مندانی است که می‌خواهند داستان‌نویسی را به صورت جدی و بر اساس روش‌ها و شیوه‌های صحیح بیاموزند.

خالق “سمفونی قورباغه‌ها” با اشاره به شکل‌گیری جریان پویای داستان‌نویسی لرستان و جایگاه ویژه‌ی آن در کشور اظهار داشت: لازمه‌ی تقویت جریان داستان‌نویسی لرستان و تداوم آن، توجه به مقوله‌ی آموزش اصولی و صحیح است که تلاش می‌کنیم در چنین کارگاه‌هایی به جذب و پرورش استعدادها و در نهایت تحقق این مسأله بپردازیم.

“برنده‌ی جایزه مهرگان ادب در سال ۹۳” با تاکید بر اینکه کارگاهی که قرار است برگزار شود به هیچ عنوان “محفلی” نیست، عنوان داشت: پروسه‌ای علمی، خلاقانه و حساب‌شده برای این کارگاه در نظر گرفته‌ایم که از این نظر متفاوت با تمام کارگاه‌هایی است که در حال حاضر در جای‌جای کشور در حال برگزاری است.

کرم‌رضا تاج‌مهر تصریح کرد: از آنجا که بر اساس تجربه دریافته‌ام در فرآیند آموزش ضروری است هنرجو همزمان که مباحث جدید را می‌آموزد، آن‌ها را در نوشتن‌هایش به کار گیرد، در این کارگاه، جدیدترین تمرین‌های خلاقانه‌ی نوشتن هم برای رسیدن به این منظور ارائه می‌شود که مخصوص این کارگاه و سبک آموزش آن است.

وی با اشاره به ۱۲ جلسه بودن طول دوره آموزش، در مورد چگونگی برگزاری کارگاه‌ها گفت: هر هفته یک جلسه‌ی دو ساعته برگزار می‌شود که  علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام با شماره‌تلفن (۰۹۳۳۹۷۷۰۳۹۹) تماس حاصل نمایند.

خالق “غریبه‌ای زیر درخت نارنج” افزود: در صورت تمایل هنرجویان، پس از اتمام ۱۲ جلسه‌ اصلی، کارگاه با دستور کار ارائه‌ی تمرینات بیشتر و همچنین رفع اشکال و بررسی داستان‌های هنرجویان ادامه خواهد یافت.

پایان پیام

کد خبر : 19272 ساعت خبر : 4:56 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=19272
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات