جشن گلریزان زیر باران مهر

جشن گلریزان جمعیت «باران مهر» در محل آمفی‌تئاتر سرای محله امامزاده قاسم (ع) برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، شامگاه گذشته جشن گلریزان جمعیت «باران مهر» با همکاری ستاد دیه و به قصد آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد برگزار شد. در این جشن که چهره‌های فرهنگی و هنری در آن حضور داشتند، حامیان و اعضا جمعیت «باران مهر» موفق شدند با همکاری و حضور نماینده ستاد دیه کشور، پرونده چند زندانی را به مرحله آزادسازی برسانند.

لاله صبوری، علی سلیمانی و سهیلا جوادی بازیگر، مازیار عصری و غلامرضا صنعتگر خواننده از چهره‌هایی بودند که در این جشن شرکت کردند. اجرای مراسم را مژده لواسانی برعهده داشت و جشن، در محل آمفی تئاتر سرای محله امامزاده قاسم (ع) برگزار شد.

مراسم با قرائت قرآن کریم آغاز شد و تواشیح، پخش تیزرهای تصویری جمعیت «باران مهر» و گزارش‌هایی از ستاد دیه از جمله بخش‌های این جشن بود.

اجرای زنده مازیار عصری و غلامرضا صنعتگر هم از بخش‌های مورد توجه این جشن گلریزان بود.

اسدالله جولایی رئیس ستاد دیه هم در بخشی از برنامه با حضار گفتگو کردند و آخرین آمارهای مربوط به ستاد دیه را بیان کردند.

در بخشی از مراسم، لاله صبوری با توزیع فرم‌های ثبت نام در بین حضار و ترغیبشان به کمک به زندانیان جرائم غیرعمد، شور و حال خاصی را در سالن ایجاد کرد.

جمعیت «باران مهر» با هدف کمک به نیازمندان شکل گرفته است و قصد دارد با استفاده از ظرفیت مردمی، به فعالیت خیرخواهانه بپردازد. این جمعیت با عضوگیری و دریافت مبالغ ماهانه ناچیز از اعضا، فعالیت‌های متنوعی را پوشش می‌دهد از جمله درمان بیماران نیازمند، خرج تحصیلی کودکان بدسرپرست، کمک به زنان بی‌سرپرست و…

عکس‌هایی از جشن گلریزان جمعیت «باران مهر» را ببینید.

پایان پیام

گزارش‌گر: انوشه میرمجلسی

عکاس: رضا ساکی و میلاد بهشتی

کد خبر : 20448 ساعت خبر : 7:42 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=20448
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات