حضور ۴ بالگرد برای اطفاء حریق جنگل‌های پاسارگاد

بالاخره بعد از گذشت سه روز از آتش‌سوزی در جنگل‌های منطقه تنگ خرسی شهرستان پاسارگاد، این آتش در کنترل نیروهای امدادی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، اگر چه در ساعت ٢٠:٣٠ شب گذشته نیز اطفاء حریق جنگل‌ها اعلام شده بود اما با توجه به شدت وزش باد در شب گذشته مجددا در قسمت‌هایی از محدوده مجددا آتش زبانه کشید که این وضعیت تا بامداد امروز ادامه داشت. خوشبختانه بعد از پیگیری‌های ریاست محترم سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور و کلیه مسولین و دست‌اندرکاران در خصوص اعزام بالگرد، امروز صبح دو دستگاه بالگرد هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی به کمک آمد.

هم‌اکنون با کمک دو دستگاه بالگرد هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران و یک دستگاه بالگرد هلال احمر (اعزامی از اهواز) و یک دستگاه بالگرد ناجا عملیات انتقال نیروهای تازه نفس در مناطقی که به‌صورت محدود در آنها خط آتش فعال شده بود انجام می‌گیرد. به‌طور قطع می‌توان کنترل آتش‌سوزی در این جنگل‌ها را اعلام نمود. نیروهای مردمی از شهرستان‌های پاسارگاد، خرم بید، اقلید، ارسنجان، مرودشت و شیراز جهت امداد و اطفاء حریق در منطقه فعالیت می‌نمایند.

کارکنان دولتی از دستگاه‌های مختلف از جمله، منابع طبیعی، محیط زیست، هلال احمر، شرکت گاز، شهرداری، فرمانداری، دهیاری، شوراهای اسلامی، سپاه و بسیج، تیپ ۵۵ هوابرد شیراز، و … در امر اطفاء حریق حضور گستره‌ای دارند.

پایان پیام

کد خبر : 19869 ساعت خبر : 1:15 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=19869
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات