خط‌ونشان اسپانیا برای مدعیان

خط‌ونشان اسپانیا برای مدعیان

اسپانیا قهرمان دو دوره گذشته رقابت‌های یورو، ترکیه را از دور مسابقات خارج کرد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، روز جمعه در گروه E تیم‌های ایتالیا و سوئد در یک بازی کسالت‌بار روبه‌روی هم ایستادند که درنهایت این تیم ایتالیا بود که با گل دقیقه ۸۸ ادر توانست حریف را شکست دهد. پرتاب اوت توسط کیه لینی با ضربه سر زازا همراه شد و به ادر رسید و او با پیش روی از گوشه محوطه جریمه و دریبل دو بازیکن سوئدی با ضربه‌ای فنی توپ را دور از دستان ایساکسون به تور چسباند. ایتالیا با این نتیجه به دور بعد رقابت‌ها صعود کرد.

بازی دوم را تیم‌های کرواسی و جمهوری چک از گروه  D برگزار کردند. این بازی نقطه مقابل بازی اول امروز بود. کرواسی که با توپ پر به این بازی آ»ده بود در نیمه اول با دو گل از حریف پیش افتاد. گل‌های این را در دقیقه ۳۷ ایوان پرسیچ و در دقیقه ۵۹ ایوان راکیتیچ زدند. اما کار تمام نشده بود. جمهوری چک نیمه دوم را متفاوت شروع کرد و در دقیقه ۷۶ توسط میلاناسکودا یکی از گل‌ها را جران کرد. گل تساوی چک هم در دقیقه ۹۳ از روی نقطه پنالتی توسط توماس نسید به ثمر رسید. بازی با همین نتیجه به پایان رسید.

خط‌ونشان اسپانیا برای مدعیان

آخرین بازی را اسپانیا و ترکیه از گروه D انجام دادند. اسپانیا بازی سختی را پیش رو نداشت و از همان ابتدای بازی سوار بر بازی بود. اسن تیم در دقایق ۳۳ و ۳۷ توسط آلوارو موراتا و نولیتو از ترکیه پیش افتاد. ترکیه که چیزی برای از دست داشتن نداشت در نیمه دوم حملاتی را روی دروازه اسپانیا انجام داد که همگی بی‌نتیجه بود و این اسپانیا بود که باز هم  توسط موراتا در دقیقه ۴۸ گل دوم خد و گل سوم بازی را وارد دروازه ترکیه کند. این باز یبا همین سه گل به پایان رسید. ترکیه حذف شد و اسپانیا به مرحله بعد صعود کرد.

نتایج کامل بازی‌های روز جمعه ۲۸ خرداد:

ایتالیا ۱ – ۰ سوئد

کرواسی ۲ – ۲ جمهوری چک

اسپانیا ۳ – ۰ ترکیه

برنامه بازی‌های روز شنبه ۲۹ خرداد:

ایسلند – مجارستان

پرتغال – اتریش

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

پایان پیام

کد خبر : 20278 ساعت خبر : 1:42 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=20278
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات