دومین خرم‌آبادی در پرسپولیس

هافبک چپ فصل گذشته باشگاه نفت تهران که پیش از این اعلام شده بود به باشگاه‌های دیگر منتقل شده است صبح امروز با قراردادی دو ساله به جمع سرخپوشان پیوست.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، وحید امیری ۲۸ساله که در این فصل نقل و انتقالات اخبار بسیاری در مورد او منتشر می‌شد، صبح امروز در پی نشستی با علی‌اکبر طاهری به توافق نهایی دست پیدا کرد و پیراهن پرسپولیس را به‌دست آورد.

امیری مانند علیرضا بیرانوند خرم‌آبادی است و در فصل گذشته بازی‌های درخشانی انجام داد تا مورد توجه کارلوس کی‌روش باشد و شماره ۱۰ تیم ملی را او بپوشد.

ملی‌پوش جدید پرسپولیس در فصل گذشته لیگ برتر ۵گل به ثمر رساند.

پایان پیام

وحید امیری
وحید امیری (زادهٔ ۱۳ فروردین ۱۳۶۷ در خرم‌آباد) بازیکن تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال ایران است.
او معمولاً در پست وینگر چپ بازی می‌کند اما توانایی بازی در پست مهاجم دوم را نیز دارد.
امیری فوتبال حرفه‌ای خود را از سال ۱۳۸۷ با باشگاه‌های داتیس و کوثر لرستان شروع کرد، پس از آن به گهر دورود و سپس برای مدت دو فصل به نفت مسجدسلیمان پیوست. از باشگاه هایی که وحید امیری در آنها بازی کرده می توان به باشگاه فوتبال داتیس لرستان ، باشگاه فوتبال کوثر لرستان ، باشگاه فوتبال گهر دورود لرستان ، باشگاه فوتبال نفت مسجدسلیمان ، باشگاه فوتبال نفت تهران ، باشگاه فوتبال پرسپولیس و باشگاه فوتبال ترابزون‌اسپور اشاره کرد.
امیری در سال ۹۲ با قراردادی دوساله به نفت تهران پیوست. او نخستین گل خود را برای نفت در ۱۵ مرداد ۱۳۹۲ مقابل داماش گیلان به ثمر رساند که منجر به تساوی ۱–۱ برای هردو تیم شد. نخستین پیروزی آسیایی امیری در فروردین ۱۳۹۴ مقابل الشباب عربستان بود که با نتیجه ۳–۰ به سود نفت به اتمام رسید. نفت در شهریور همان سال با نتیجه ۲–۱ مغلوب الاهلی شد و از گردونه مسابقات حذف گردید، تک گل نفت را امیری در دقیقه ۵۰ به ثمر رساند.

کد خبر : 19917 ساعت خبر : 12:56 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=19917
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات