روز داغ نقل‌و‌انتقالات لیگ برتر

چهارشنبه روز شلوغی در بازار نقل وانتقالات لیگ برتر بود.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، تکلیف نیمکت مربی‌گری تیم قهرمان لیگ برتر بعد از رفتن عبدالله ویسی به سپاهان مشخص شد. سیروش پورموسوی کمک ویسی در سال گذشته امروز رسما سرمربی این تیم خوزستانی شد.

تیم پیکان تهران هم که به لیگ برتر صعود کرده است با مجید جلالی به تفاهم رسید. جلالی برای یک سال با پیکان قرارداد بست تا این تیم را در لیگ برتر شانزدهم هدایت کند.

با رفتن اسکوچیچ از فولاد، مدیران این تیم با چند مربی لیگ برتری مذاکره کردن اما به نتیجه‌ی مطلوب نرسیدند تا اینکه با نعیم سعداوی مربی و بازیکن سابق خود تفاهم کردند. سعداوی که سال گذشته هم شایعاتی مبنی بر جانشینی او به گوش می‌رسید سابقه مربی‌گری به عنوان نفر اول نیمکت را در کارنامه خود ندارد.

حسین فرکی هم که در سال گذشته پس از قهرمان کردن سپاهان از در میانه لیگ از این تیم جدا شد با تیم سایپا قرارداد یک‌ساله‌ای را امضا کرد تا از پس از ۳ سال باز هم در تهران به مربی‌گری بپردازد.

شجاع خلیل‌زاده که برای گذراندن دوران سربازی به تراکتورسازی رفته بود با پایان خدمت در این تیم نظامی به سپاهان اصفهان بازگشت.

خالد شفیعی که در لیست برانکو ایوانکوویچ قرار دارد ظهر امروز به باشگاه پرسپولیس رفت و جلسه‌ای را با آنها برگزار کرد. به نظر می‌رسد مشکلی در اره پرسپولیسی شدن شفیعی وجود نداشته باشد.

امروز اعلام شد که دوره سربازی حسین ماهینی بازیکن سال گذشته ملوان بندرانزلی به پایان رسیده است و این بازیکن برای بازگشت به پرسپولیس مشکلی نخواهد داشت.

پایان پیام

لیگ برتر خلیج فارس
لیگ برتر خلیج فارس یا لیگ برتر فوتبال ایران، مسابقات لیگ حرفه‌ای و بالاترین سطح مسابقات باشگاهی لیگ فوتبال ایران است که بعد از لیگ آزادگان آغاز به کارکرد. در حال حاضر این مسابقات به صورت ۱۶ تیمی برگزار می‌شود.
اولین دورهٔ این لیگ در تاریخ ۱۱ آبان ۱۳۸۰ با حضور ۱۴ تیم به‌طور رسمی آغاز شد.

کد خبر : 19112 ساعت خبر : 9:09 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=19112
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات