شکست ایران مقابل پرافتخارترین تیم لیگ جهانی

تیم ملی والیبال ایران در اولین دیدار خود در لیگ جهانی با نتیجه ۳ بر صفر مقابل برزیل میزبان این رقابت‌ها و پرافتخارترین تیم لیگ جهانی شکست خورد.
به گزارش پایگاه خبری گلونی، تیم ملی والیبال ایران در اولین دیدار لیگ جهانی والیبال در گروه B2 از ساعت ۲۱:۴۰ دقیقه رو در روی برزیل، میزبان این دور از رقابت‌ها حاضر شد و با نتیجه ۳ بر صفر بازی را مقابل پرافتخارترین تیم این رقابت‌ها واگذار کرد.
ملی‌پوشان ایران در این مسابقه در سه ست متوالی و با امتیازهای ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۱۶ و ۲۸ بر ۲۶ مغلوب حریف خود شدند. رائول لوزانو که تمام نفرات خود را برای این رقابت‌ها در اختیار نداشت بازی را با ترکیب سعید معروف، شهرام محمودی، میلاد عبادیپور، حمزه زرینی، محمد موسوی، عادل غلامی و لیبرو مهدی مرندی آغاز کرد که این ترکیب در طول بازی دچار تغییر تحولات زیادی شد.
برناردو رزنده هم برونو رزنده، والاس دیسوزا، موریلو اندرس، ریکاردو لوکارلی، لوکاس، ساتکمپ، مورسیو سوزا و لیبرو سرجیو سانتوس هم برای برزیلی‌ها بازی را آغاز کردند.
به‌جز آرمین تشکری تمام بازیکنان در این دیدار به بازی گرفته شدند تا گره‌های تاکتیکی بازی باز شود اما هنوز خستگی بازی‌های انتخابی المپیک و مسافرت‌های طولانی تیم لوزانو را در شرایط ایده آل قرار نداده بود.
ایران ست به ست بازی بهتری از خود نشان داد اما برای برد مقابل برزیل قدرتمند و پرافتخار نیاز به هماهنگی بیشتری بود.
سالن تازه افتتاح شده‌ای که قرار است مسابقات بسکتبال المپیک در آن برگزار شود، میزبان این دیدار بود که ۵ هزار تماشاچی برزیلی تیم خود را از نزدیک تشویق می‌کردند تا نقش مؤثری در برد تیمشان مقابل ایران داشته باشند. نزدیک به ۳۰ ایرانی هم خود را به محل بازی رسانده بودند و با اینکه تعدادشان بسیار کم بود اما از ابتدا تا انتها ایران را پر شور تشویق می‌کردند.
لوئیس جراردو ماسیاس از مکزیک به‌عنوان داور اول و والتر مچان از پرو به‌عنوان داور دوم این دیدار را قضاوت کردند که بازی آن‌قدر نزدیک دنبال نشد که آن‌ها برای اداره این دیدار به‌زحمت بیافتند.
تیم ملی والیبال ایران بامداد شنبه از ساعت ۰۰:۴۵ در دومین دیدار خود رو در روی آمریکا قهرمان لیگ جهانی ۲۰۱۴ قرار خواهند گرفت.

پایان پیام

کد خبر : 20244 ساعت خبر : 1:18 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=20244
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات