طلسم فرانسه شکسته نشد

تیم ملی والیبال ایران در سومین مسابقه خود در رقابت‌های انتخابی المپیک مقابل فرانسه مغلوب شد
به گزارش پایگاه خبری گلونی ، تیم ملی والیبال ایران در سومین مسابقه خود در رقابت‌های انتخابی المپیک از ساعت ۱۱:۱۰ در سالن متروپلیتن به مصاف تیم ملی والیبال فرانسه رفت که این مسابقه با نتیجه ۳ بر صفر و با امتیازهای ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۲۲ به سود فرانسه خاتمه پیدا کرد.
فرانسه تیم به عنوان یکی از هماهنگ‌ترین تیم‌های جهان در این رشته ورزشی شناخته می‌شود.
تیم ملی والیبال فرانسه قهرمان اروپا و لیگ جهانی ۲۰۱۵ است که بازیکنانش به خروس‌های اروپا مشهور هستند. فرانسه همراه با کانادا در جایگاه دهمِ رده‌بندی جهانی والیبال قرار دارد و در رقابت‌های انتخابی المپیک قاره اروپا با یک غافلگیری بزرگ دیدار فینال را به روسیه باتجربه واگذار کرد تا بخت صعود مستقیم به ریو را از دست داده و به توکیو بیاید تا بلکه از این طریق شانس المپیکی شدن خود را بیازماید.
ایران و فرانسه پیش از این چهار بار به صورت رسمی مقابل یکدیگر صف‌آرایی کرده‌ بودند که پیروز هر چهار مصاف فرانسوی‌ها بودند. پیش از این مسابقه در انتخابی المپیک شاگردان لوزانو برابر تیم های استرالیا و کانادا به پیروزی رسیده بودند و در طرف مقابل فرانسه در بازی اول از سد چین گذشت و در بازی دوم هم مغلوب لهستان شده بود.
پایان پیام
تیم ملی والیبال مردان

تیم ملی والیبال مردان ایران تیم بین‌المللی والیبال مردان است که به نمایندگی از ایران به میدان می‌رود و زیر نظر فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کند. تیم ملی ایران در حال حاضر برترین تیم آسیا و یکی از قدرت‌های برتر جهانی به‌شمار می‌رود. تا این لحظه تیم ملی والیبال ایران شش ماه است که بدون سرمربی به سر میبرد. تیم ملی ایران از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۹ موفق به کسب سه عنوان قهرمانی جام ملت‌های آسیا، دو طلای بازی‌های آسیایی، یک مقام چهارمی لیگ جهانی و یک مقام ششمی در قهرمانی جهان شده‌است.

کد خبر : 19422 ساعت خبر : 1:14 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=19422
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات