پایان نشست دو روزه گردشگری کشور در خرم‌آباد

پایان نشست دو روزه گردشگری کشور در خرم‌آباد

نشست دو روزه تخصصی معاونین گردشگری کشور در خرم‌آباد خاتمه یافت.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، غلامرضا سلیمانی عنوان کرد: جلسات تخصصی معاونین گردشگری در حوزه‌های بازاریابی و تبلیغات، آموزش، نظارت و ارزیابی، طبیعت‌گردی، برنامه‌ریزی و ستاد سفر در برنامه نشست دو روزه برگزار شد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان افزود:  از مزیت‌های برگزاری این نشست در خرم‌آباد، آشناسازی معاونین گردشگری کشور با استان لرستان و نمایش توانمندی‌های استان و همچنین تقدیر از اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر استان با حضور معاون گردشگری کشور به دلیل معرفی خرم آباد به عنوان یکی از ۷ شهر برتر گردشگری نوروز ۹۵ بود.

پایان نشست دو روزه گردشگری کشور در خرم‌آباد

مهدی بهاروند معاون گردشگری لرستان اظهار نمود: در این نشست مدیران کل ستادی نکاتی مهم را در محورهای چندگانه برای معاونین گردشگری تبیین نمودند. مهم‌ترین محورهای گفتگو در این نشست دو روزه شامل موارد ذیل بود:

۱- نمره تولید محتوای تبلیغات در حوزه گردشگری

۲- برگزاری تورهای آشناسازی، تهیه اقلام تبلیغاتی چند زبانه، معرفی ظرفیت‌های استان در نمایشگاه‌های بین‌المللی گردشگری در خارج کشور

۳- هماهنگی‌های لازم جهت برگزاری جشنواره‌های ملی و منطقه‌ای غذا

۴- بررسی سامانه جامع آموزش گردشگری

۵- ضوابط و استانداردهای تدوین شده و در حال تدوین تأسیسات  و مؤسسات گردشگری

۶- بررسی برنامه‌های حوزه گردشگری سلامت

۷- تبیین سیاست‌ها و اهداف کلی اقتصاد مقاومتی در حوزه گردشگری

۸- برنامه‌های روز جهانی جهانگردی و پیگیری اجرای نظام حساب‌های اقماری گردشگری

۹- بررسی برنامه‌های جشنواره مشارکت ملی گردشگری و برنامه‌های سازمان در خصوص زیرساخت‌های روستاهای هدف گردشگری

۱۰- بررسی مشکلات و مسائل مربوط به پرداخت تسهیلات به طرح‌های طبیعت‌گردی با حضور معاون محترم صندوق کار آفرینی امید کشور

۱۱- بررسی برنامه‌های ستاد هماهنگی خدمات سفر در تابستان ۱۳۹۵

بهاروند بیان داشت: با توجه به اینکه اعتبارات زیرساخت‌های مناطق گردشگری و روستاهای هدف با همکاری معاونت گردشگری تأمین می‌شود، طی این سفر قول‌های مساعدی برای تأمین اعتبارات زیرساختی استان داده شد و بسته حمایتی سفر به استان لرستان در نظر گرفته شد.

وی افزود: در روز پایانی نشست جلسه جمع‌بندی نهایی با حضور جناب دکتر رحمانی‌موحد تشکیل و در این جلسه مسائل، مشکلات و خواسته‌های معاونین گردشگری استان‌ها به ایشان انتقال داده شد.

به گفته بهاروند: از جمله برنامه‌های جانبی آقای رحمانی موحد طی حضور دو روزه خود در لرستان می‌توان به بازدید ایشان از مناطق گردشگری آبشار بیشه، رصدخانه کاسین خرم‌آباد، برخی رستوران‌ها، هتل‌ها و مجتمع‌های اقامتی – پذیرای سطح استان، دریاچه کیو، برخی روستاهای هدف گردشگری و مناطق نمونه گردشگری، شرکت در کار گروه گردشگری و ستاد خدمات اجرایی سفر لرستان، دیدار با برخی فعالان حوزه گردشگری و سرمایه‌گذاران و نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات  اشاره نمود.

پایان پیام

کد خبر : 19471 ساعت خبر : 10:35 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=19471
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات