کنسرت ارمغان مهر در نیاوران

گروه موسیقی سنتی ارمغان مهر برای اولین‌بار دوم خرداد ماه ساعت ٢١ درسالن خلیج فارس فرهنگ‌سرای نیاوران به اجرای برنامه می‌پردازد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، گروه ارمغان مهر به سرپرستی شروین مهرپروران و خوانندگی محمد امیری، دراولین اجرای خود با اجرای ٢١ قطعه برای علاقمندان به روی صحنه خواهد رفت.

شروین مهرپروران آهنگساز، تنظیم‌کننده و سرپرست این گروه با بیان اینکه گروه “ارمغان مهر” در دو بخش اجراخواهد داشت گفت: رپرتوار بخش اول با قطعاتی دردستگاه سه‌گاه اجرا می‌شود که در این پارت پیش درآمد سه‌گاه، قطعه ضربی مخالف و رنگ سه‌گاه ساخته خودم است و همچنین تصنیف “از دل ما بی خبری” ازعارف قزوینی  و”آه که می‌زند برون از سر و سینه موج خون” از محمدرضا لطفی است که تنظیم این قطعات را نیز من انجام داده‌ام.

 این آهنگساز در ادامه افزود: پارت دوم این اجرا با قطعاتی از دستگاه ترک آغاز شده و به گوشه شکسته در دستگاه افشاری می‌رسد، سپس از گوشه عراق به بیات ترک ختم می‌شود که در این بخش نیز تصنیف “آن کیست که از روی کرم با ما وفاداری کند” و قطعه “رنگ رقص بهار ” را نیز خودم آهنگسازی کرده‌ام.

دراین اجرا، حمیدرضا برزوئی با ساز سنتور، امین هادی با سه‌تار، احسان بسی خواسته کمانچه، سیدنیما پورعلی‌حسین به همراه بم تار، حسن احمدی تنبک و اکبر شربیانی با ساز دف گروه را همراهی خواهند کرد.

قابل ذکر است علاقمندان برای تهیه بلیط این کنسرت می‌توانند ازطریق سایت تیوال اقدام نمایند.

پایان پیام

کد خبر : 18951 ساعت خبر : 2:27 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=18951
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات