گلونی

آلمان مقابل میزبان زانو زد

فرانسه با برتری ۲ بر صفر برابر آلمان حریف پرتغال در دیدار نهایی یورو ۲۰۱۶ شد.
به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل از ایسنا، دو تیم آلمان و فرانسه در دومین دیدار نیمه نهایی یورو در ورزشگاه ولودروم شهر مارسی برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با برتری ۲ بر صفر فرانسه به پایان برسد.

نیمه نخست
بازی با برتری فرانسه میزان شروع شد و برای اولین بار در این تورنمت شاهد بازی تدافعی آلمان در شروع بازی بودیم. جدی ترین خطر مسابقه نیز در همان دقیقه ۶ به وجود آمد که شوت زیبای گریزمان را نویر به خوبی برگشت داد. گریزمان این فصل توانسته بود با گلزنی به نویر در مونیخ بایرن را همراه اتلتیکو از لیگ قهرمانان حذف کند.
در دقیقه ۱۳ خطر جدی آلمانی ها روی دروازه فرانسه ایجاد شد که توماس مولر نتوانست توپ را وارد دروازه فرانسه کند. او در ۵ بازی اخیر تیم ملی کشورش گل نزده است.

یک دقیه بعد شوت زیبای امره جان و در ادامه اوزیل راهی به دروازه فرانسه ایجاد نکرد و لوریس درخشید و توپ را همراه مدافعان فرانسه دفع کرد.
در دقیقه ۲۳ کاشته زیبای پایت را نویر به راحتی دریافت کرد و خطری متوجه دروازه آلمان نشد. در ادامه باز هم این آلمان ها بودند که دروازه فرانسه را با خطر روبرو ساختند و اینبار شوت زیبای شواین اشتایگر که گفته می شد ممکن است این دیدار را از دست دهد را لوریس به زیبایی دفع کرد.
در دقیقه ۳۲ باز هم مولر شانس این را داشت تا دروازه فرانسه را باز کند ولی باز هم موفق نبود تا یکبار دیگر تعلل او با هوشیاری مدافعان فرانسه روبرو شود و دروازه ها بسته بماند.
در ادامه دو تیم باز هم چند موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه هم ایجاد کردند و نتوانستند موقعیت جدی برای گلزنی روی دروازه هم ایجاد کنند. البته گریزمان در اواخر این نیمه شانس به ثمر رساندن گل برتری را داشت که توپ او به تور کناره دروازه برخورد کرد.
در حالی که بازی رو به اتمام بود اشتباه عجیب شواین اشتایگر در نیمه نخست مثل بواتنگ در بازی با ایتالیا باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد  تا آنتوان گریزمان دروازه نویر را باز کند تا نیمه نخست این دیدار با سوت نیکولا ریتزولی ایتالیایی با برتری یک بر صفر فرانسه به پایان برسد.

نیمه دوم
در نیمه دوم باز هم این فرانسه بود که می توانست دروازه آلمان را باز کند ولی ژیرو قدر موقعیت خود را ندانست تا همچنان در امر گلزنی موفق نباشد. در ادامه برتری نسبی فرانسوی‌ ها ادامه داشت ولی موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد نشد.
بدبیاری ژرمن ها در دقیقه ۵۲ تکمیل شد و با مصدومیت بواتنگ، شکودران مصطفی به جای این بازیکن وارد زمین مسابقه شد. فرانسه باز هم در ادامه شانس این را داشت تا گل دوم را نیز به ثمر برساند که این بار نیز پایت قدر موقعیت خود را ندانست و نتوانست دروازه آلمان را باز کند.
در دقیقه ۷۲ باز هم این گریزمان بود که توانست دروازه نویر و آلمان را باز کند. حرکت زیبای پوگبا و سانتر زیبای این بازیکن با خروج اشتباه نویر همراه بود تا گریزمان به زیبایی توپ را از بین پاهای نویر وارد دروازه آلمان ها کند و یک تنه نسخه ژرمن‌ها را بپیچد.
دو دقیقه بعد آلمان سراپا حمله شد و اینبار کیمیش دیرک دروازه لوریس را به لرزه درآورد و در ادامه ضربه درکسلر با فاصله کم به بیرون رفت. در ادامه و در دقیقه ۷۹ مولر نتوانست از موقعیت خود در نزدیکی دروازه فرانسه استفاده کند و توپ او از بالای دروازه به بیرون رفت.
در دقیقه ۸۲ ضربه سر هوئدس از بالای دروازه به بیرون رفت و این موقعیت هم به گل تبدیل نشد.

در نهایت این دیدار با برتری ۲ بر صفر فرانسه برابر آلمان به پایان رسید تا خروس‌های فوتبال اروپا حریف پرتغال در دیدار نهایی شوند.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل