گلونی

ایران هفته دوم لیگ جهانی را با پیروزی آغاز کرد

تیم ملی والیبال کشورمان موفق شد با پیروزی ۳ بر یک مقابل بلغارستان اولین دیدار هفته دوم لیگ جهانی را با برد آغاز کند.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، تیم ملی والیبال ایران در اولین دیدار خود از هفته دوم لیگ جهانی از ساعت ۱۸:۳۰ پنجشنبه به مصاف بلغارستان رفت. در ابتدا ایران تیم همیشگی نبود و حریف موفق شد از این فرصت استفاده کند و ست اول را با امتیازات ۲۵ بر ۱۸ به سود خود به پایان برساند. بازیکنان ایران در ست اول بازی همیشگی خود را ارائه ندادند و تغییرات لوزانو هم نتوانست گره تیم را باز کند اما شرایط دو ست دوم متفاوت شد. حضور مجتبی میرزاجانپور به جای شهرام محمودی شرایط تیم را متفاوت کرد.

میرزاجانپور که این روزها به دلیل مصدومیت غفور در پست غیر تخصصی خود بازی می‌کند توانست شرایط را در ست دوم تغییر دهد تا در پایان شاگردان لوزانو ۲۵ بر ۲۰ نتیجه را به سود خود کنند. نظام تیمی ایران یک بار دیگر سر و شکل همیشگی خود را گرفته بود و تیم در تمام تکنیک‌ها مثل همیشه کار می‌کرد. از ست دوم ملی‌پوشان در سرویس، دفاع، دریافت و اسپک کم اشتباه‌تر از همیشه ظاهر شدند تا ایران به روند سابق خود بازگردد. ست‌های سوم و چهارم نیز با امتیازات ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۰ به سود ایران خاتمه یافت تا اولین دیدار ایران در هفته دوم با برد ۳ بر یک مقابل بلغارستان آغاز شود.

لوزانو برای این دیدار  سعید معروف، شهرام محمودی، میلاد عبادی‌پور، محمدجواد معنوی‌نژاد، عادل غلامی، سیدمحمد موسوی و مهدی مرندی را به زمین فرستاد که تا پایان این دیدار سایر بازیکنان در رفت‌وآمد بودند که تنها مجتبی میرزاجانپور به طور ثابت جایگزین محمودی شد. سرمربی بلغارستان هم ویکتور یوسیف، استاولاف گوتسف، تسوان سوکولف، گئورگی سگانوف، نیکولای پنچف، متدوی آنانیف و لیبرو ولادیمیر ایوانف را راهی زمین کرد تا به گفته خودش ترکیب جدید خود را تجربه کند.

سالن ۸۵۰۰ نفری آلکساندر نیکولیچ بلگردا نزدیک به ۲۰۰ تماشاگر ایرانی و بلغار را در خود می‌دید که ایرانی‌ها مثل همیشه پرشور، والیبالیست‌های کشورمان را تشویق می‌کردند. از نکات جالب توجه این دیدار حضور یویستا ستکویچ سرمربی سابق تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان ایران در سالن بود که به همراه ایوان کرکوویچ دستیار خود در کشورمان بازی را از نزدیک تماشا می‌کردند. محمد وکیلی سرمربی کنونی تیم ملی نوجوانان ایران هم در سالن حاضر بود تا کادر فنی سابق تیم های پایه ایران در سالن حاضر باشند.

تیم ملی والیبال کشورمان جمعه (فردا) در دومین دیدار هفته دوم از ساعت ۱۸:۳۰ به مصاف برزیل خواهد رفت.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل