گلونی

بروجرد میزبان همایش ملی تشکل‌های مردم‌نهاد

دهمین همایش ملی تشکل‌های مردم نهاد کشور شهریور ٩۵ در استان لرستان شهر بروجرد برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، پروین صادقی‌نژاد یکی از اعضای شورای شهر بروجرد در نشست شورای فرهنگ عمومی بروجرد که در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد گفت: شهریور امسال همایش تشکل‌های مردم نهاد کشور در بروجرد برگزار می‌شود.

وی از برگزاری همایش تشکل‌های مردم نهاد سراسر کشور در این شهرستان خبر داد و گفت: این همایش بعد از هفته دولت از ١١ تا ١۴ شهریور ماه در استان لرستان و در شهر بروجرد برگزار خواهد شد.

پروین صادقی‌نژاد در این جلسه ضمن مروری بر سابقه برگزاری این همایش در سال‌های گذشته گفت: همایش تشکل‌های مردم نهاد تاکنون در ٩ شهر کشور برگزار شده و با تلاشی که در نهمین دوره برگزاری این همایش به‌عمل آمد در پی درخواست میزبانی از سوی استان آذربایجان شرقی و استان گلستان مقرر گردید، دهمین دوره برگزاری همایش ملی تشکل‌های مردم نهاد کشور در استان لرستان و شهر بروجرد برگزار گردد.

وی در ادامه، خواستار همکاری تمام دستگاه‌ها و نهادهای شهرستان بروجرد برای برگزاری این همایش شد و افزود: ٢٠٠ تن از اعضای ٢٠٠ تشکل مردم نهاد از سراسر کشور در این همایش شرکت می‌کنند که نیاز است همه دستگاه‌ها برای برگزاری این همایش مشارکت داشته باشند.

این عضو شورای اسلامی شهر بروجرد برگزاری این همایش را نیازمند یک‌هزار و ۵٠٠ میلیون ریال اعتبار دانست و افزود: استانداری لرستان برای تأمین این مبلغ قول مساعد داده است.

به گفته وی امسال دهمین همایش تشکل‌های مردم نهاد کشوری در بروجرد با مسوولیت مؤسسه خیریه مهدی (عج) و امام حسین (ع)  برگزار می‌شود که قبل از برگزاری این همایش هماهنگی‌های لازم انجام شده و همه برنامه‌ها و سخنرانان این مراسم مشخص می‌گردد.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل